Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Zainwestuj z zyskiem zaoszczędzony budżet!

Redakcja Redakcja
Data dodania: 16.11.2016 | lojalność klienta

Fot.: fotolia.com

Jeśli firmowy rok budżetowy uda się zamknąć z nadwyżką, to warto rozważyć inwestycję 
w efektywne rozwiązania, które będą miały wpływ na wyniki sprzedaży nie tylko teraz, ale także w kolejnych miesiącach. Sodexo Benefits and Rewards Services rusza właśnie ze swoją 
akcją „Budget cleaning”, w której eksperci podpowiadają jakie narzędzia wybrać, 
aby zmaksymalizować wyniki sprzedażowe.

Sodexo proponuje narzędzia sprawdzone, a przy tym odpowiadające oczekiwaniom uczestników każdego  rodzaju akcji wspierających sprzedaż. Są nimi karty przedpłacone, kupony premiowe, a także elektroniczne vouchery Click e pass. Narzędzia te można użyć jako nagrody w programach lojalnościowych, programach wsparcia sprzedaży oraz jako upominki dla kontrahentów i klientów wybierając najdogodniejszy dla firm moment.

Reklama

Kupony i karty to narzędzia motywacyjne łatwe w logistyce i magazynowaniu. Proces ich zamawiania i dostarczania do organizatora, jest sprawny i szybki, a dodatkowym ich atutem jest zwolnienie z podatku VAT – podpowiada Dariusz Deszczka, Category Manager segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo Benefits and Rewards Services. – To nowoczesne, oszczędne, a przede wszystkim skuteczne sposoby budowania lojalności, a przez to wpływające na rozwój każdego przedsiębiorstwa – dodaje.

Oszczędność czasu i pieniędzy

Kupony, karty i e-vouchery mają długi termin ważności, a to oznacza, że nie trzeba ich szybko wykorzystać. Każde z tych narzędzi ma swoje dodatkowe atuty. W przypadku Karty Premiowej Sodexo opłata związana z aktywowaniem dotyczy tylko pierwszego użycia, natomiast później można jej używać i doładowywać wielokrotnie już bez żadnych dodatkowych wydatków. Dzięki temu karta daje możliwość wielokrotnego wspierania stałej grupy Użytkowników.

Z kolei e-voucher Click e Pass to  elektroniczny kod dostępu do bogatego katalogu nagród, z którego użytkownik w intuicyjny sposób może wybrać wymarzoną nagrodę. Dodatkową zaletą tego rozwiązania jest możliwość przekazywania go w dowolnej formie – można go nadrukować np. na opakowaniu produktu, na kartce z życzeniami czy też innym pasującym w danej sytuacji nośniku. Łatwo można go również przekazać osobie obdarowanej np. wysyłając smsem czy e-mailem w postaci pliku pdf.

Optymalizacja podatkowa

Karty Sodexo, jak również kupony premiowe i elektroniczne vouchery od lat cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, spełniając rolę cenionego motywatora biznesowego i uniwersalnej nagrody w projektach wsparcia sprzedaży, a od kwietnia 2011 roku są jednym z najbardziej atrakcyjnych rozwiązań także pod względem podatkowym. Zgodnie z nowelizacją Ustawy o podatku od towarów i usług z kwietnia 2011 wszystkie nagrody rzeczowe wydawane uczestnikom akcji marketingowych zostały opodatkowane podatkiem VAT w wysokości 23%. Od tego przepisu jest jednak wyjątek – nie dotyczy on znaków legitymacyjnych, czyli m.in. kart przedpłaconych, kuponów premiowych czy Click e pass. Ich wykorzystanie w akcjach i programach wsparcia sprzedaży pozwala zatem na oszczędność na poziomie 23%, co realnie zwiększa siłę nabywczą i daje możliwość zakupu większej liczby nagród w ramach dostępnego budżetu.

Korzyści ze stosowania e-voucherów, kart przedpłaconych i kuponów jest wiele. Można wykorzystać je jeszcze w danym roku budżetowym do poprawy całościowych wyników sprzedaży lub zapracować na świetne wyniki w kolejnym okresie. Organizatorzy doceniają przede wszystkim łatwość z jaką można je włączać do swoich akcji marketingowych, a uczestnicy cieszą się z maksymalnej swobody wyboru nagród, które dają te narzędzia.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także