Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Sodexo serwuje motywację na Wielkanoc

Pod hasłem „Świąteczna motywacja podana na tacy” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują gotowych, ale i zróżnicowanych pod kątem potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych. Kampania obejmuje działania onlinowe, direct marketingowe oraz reklamę w prasie biznesowej i magazynach branżowych.

Sodexo serwuje motywację na Wielkanoc

Sodexo Benefits and Rewards Services od prawie 20 lat oferuje i rozwija kompleksowe rozwiązania i usługi motywacyjne, które są realnym wsparciem pracodawców w budowaniu lojalności i zaangażowania pracowników. W wiosennej kampanii Sodexo Benefits and Rewards Services „serwuje pracodawcom jak na tacy”  świąteczne prezenty gotowe do obdarowania nimi pracowników, uwalniając tym samym działy HR od czasochłonnych poszukiwań idealnego podarunku.

Pracodawca może sięgnąć po Kupony lub Karty Podarunkowe – uniwersalne i sprawdzone rozwiązania, dzięki którym pracownik sam wybierze najlepszy dla siebie prezent, a dodatkowo skorzysta z Pakietu Promocji i zaoszczędzi na świątecznych zakupach. Działy HR zostaną odciążone od czasochłonnych obowiązków, a pracownicy docenią indywidualne podejście do ich potrzeb.

Skierowana do pracodawców kampania, podkreśla korzyści z gotowych rozwiązań, które stanowią jednocześnie odpowiedź na zróżnicowane oczekiwania pracowników.
Reklamy i materiały eksperckie ukażą się w kluczowych mediach biznesowych oraz branżowych podejmujących tematykę zarządzania zasobami ludzkimi. Szczegółowe informacje można znaleźć również na stronie www.SodexoMotywacja.pl.

Swiateczna_motywacja_podana-na_tacy

Za kreację materiałów direct marketingowych oraz reklamę w prasie i Internecie odpowiada agencja Peppermint. Media plan opracował dom mediowy Mindshare, natomiast działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.