Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Zapytaj o ofertę:

Opis

Data Driven Mailing działa w oparciu o Big Data i Data Management Platform, czyli umiejętne gromadzenie i analizowanie danych, a potem tworzenie scenariuszy, na podstawie których realizowane są kampanie. W skrócie Data Driven Mailing to:

  • kampanie e-mailingowe napędzane danymi (agregowanymi z różnych źródeł)
  • targetowanie behawioralne oparte na analizie z wykorzystaniem autorskiego systemu DMP
  • gwarancja precyzyjnego dotarcia do nowych klientów, a także o podobnych profilach konsumenckich do obecnych klientów
  • rezultaty wyższe nawet o 300%

Zasoby Data Driven Mailing to:

  • ponad 58 000 000 milionów rekordów
  • ponad 22 000 000 adresów e-mail na wyłączność
  • 17 mikroserwisów
  • 55 bloków marketingowych
  • ponad 1500 wydawców tematycznych
  • ponad 30 000 000 plików cookie

Korzyści

Co daje Data Driven Mailing?

Obecnie rolą marketera jest znalezienie efektywnych narzędzi, które wyręczą go w „zastanawianiu się” co i na kogo może zadziałać, a co za tym idzie, w jakim czasie i do kogo emitować daną konkretną treść reklamową. Nieprzewidywalność leży w naturze ludzkiej – przewidywalność w technologii. Data Driven Mailing, opierając się na zbieraniu, badaniu oraz interpretacji danych, skutecznie wspiera osoby odpowiedzialne za przygotowanie i realizowanie kampanii reklamowych, w zakresie właściwego doboru grupy docelowej, do której ma być zrealizowana efektywna wysyłka planowanej kampanii mailingowej.
Marketerze, nie musisz przewidywać i rozumieć reakcji zachodzących w umyśle i sercu klienta podczas dokonywania decyzji zakupowych. Od tego są algorytmy. Pomożemy Ci osiągnąć wyższy poziom skuteczności realizowanych przez Ciebie kampanii:

Klienci indywidualni: Mateusz Jeżyk New Business Manager, m.jezyk@inis.pl, +48 504 146 300

Agencje i domu mediowe: Jacek Konsek Head of e-mail advertising network, jacek@inis.pl, +48 535 679 748

Dane adresowe

INIS sp. z o.o.
ul. Raciborska 35A
44-200 Rybnik
e-mail biuro@inis.pl
www.datadrivenmailing.pl

Szybki kontakt:

INIS sp. z o.o.
ul. Raciborska 35A
44-200 Rybnik
e-mail biuro@inis.pl
www.datadrivenmailing.pl

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.