Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

edrone

Zapytaj o ofertę:

Opis

Klienci nigdy nie śpią. Dlatego powinniśmy dbać o relacje z nimi na każdym kroku. Zatrzymaj konsumentów, którzy skompletowali w Twoim sklepie koszyk produktów, ale nie sfinalizowali zakupu. Zmień klientów jednorazowych w stałych. Social CRM (ang. customer relationship management) podpowie Ci, czego szukają odwiedzający, ilu Twój klient ma subskrybentów, a ile osób śledzi go na Twitterze, jaką ma pogodę w miejscu zamieszkania, z jakiego systemu korzysta, czy jest obiecującym, nowym, czy też może powracającym klientem.

Za pomocą mediów społecznościowych system automatycznie wyśle wiadomość do odwiedzających Twój biznes online.

Każda wiadomość jest konstruowana i wysyłana na podstawie zachowań użytkownika poruszającego się w aplikacji lub po sklepie www. Edrone automatycznie zbierze ogromną ilość informacji z mediów społecznościowych, nie łącząc się z Facebookiem czy Google+, i na ich podstawie utworzy przydatne segmenty. W chwili, gdy Twój klient spełni jeden z warunków: zaloguje się, dokona zakupu, wyda określoną kwotę lub nawet nie pojawi się w Twoim serwisie przez określony czas, a może tylko zmieni się u niego pogoda, edrone dostarczy mu wiadomość o odpowiedniej treści, wybierając najlepszy kanał konwersacji: e-maila, Facebooka, Twittera, a może czata zamieszczony na stronie Twojego sklepu. Google Analytics dostarcza ogólnych statystyk, natomiast edrone CRM – informacji o cechach i zachowaniu każdego klienta.

Oferta specjalna

Bezpłatne dostosowanie aplikacji. Dwumiesięczny, bezpłatny dostęp do systemu. Szczegóły na: www.edrone.me/marketer.

Korzyści

  • automatyczne uzupełnianie danych i historii klientów,
  • dotarcie do klientów w najlepszym momencie,
  • automatyzacja procesów marketingowych,
  • retencja klientów,
  • mierzalność kwotowych efektów kampanii,
  • cała historia klienta w jednym miejscu.

Wybrani klienci

Towson University, The Next Web, Aloha From Deer, Venezia Buty, Unisono.eu, NapoleonCat.com

Dane adresowe

edrone.me
ul. Szlak 77
31-153 Kraków
tel. do działu handlowego: 12 427 56 04
e-mail: michal@edrone.me
www.edrone.me

Szybki kontakt:

edrone.me
ul. Szlak 77
31-153 Kraków
tel. do działu handlowego: 12 427 56 04
e-mail: michal@edrone.me
www.edrone.me

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.