Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Opis narzędzia

Focus Contact Center (FCC) to wielokanałowa zaawansowana platforma komunikacyjna dla biznesu zwiększająca efektywność działań sprzedażowych, obsługi klientów i komunikacji wewnątrz firmy. Narzędzie pozwala podnieść sprzedaż i satysfakcję klientów, a tym samym poprawić wyniki finansowe firmy, dzięki wykorzystaniu automatyzacji wybranych procesów komunikacyjnych i bazodanowych.

W 2014 roku platforma została wyróżniona tytułem „Najlepszy produkt dla biznesu” przez Gazetę Finansową w kategorii telekomunikacja.

FCC jest rozwiązaniem dostępnym w chmurze (ang. cloud computing), a więc efektywnym kosztowo i w pełni skalowalnym (elastyczne dostosowanie liczby stanowisk komunikacyjnych do aktualnych potrzeb firmy) – odpowiednim zarówno dla firm dużych, jak i małej i średniej wielkości. Platforma integruje się z firmowymi systemami CRM, ERP i innymi.

Więcej informacji: http://focuscontactcenter.pl

Korzyści

Większa sprzedaż: docieraj do większej liczby klientów, szybko odpowiadaj na zapytania, obsługuj wszystkie kanały komunikacji z potencjalnymi klientami, efektywnie wykorzystuj czas pracy handlowców dzięki narzędziom automatyzacji.

Lepsza obsługa klienta: podnieś satysfakcję klientów – rozwiązuj ich problemy nawet 40% szybciej, pozwól klientom komunikować się dowolnym kanałem (www, mail, tel, czat, sms), nie trać klientów – rejestruj wszystkie próby kontaktu i dzięki systemowi automatycznie reaguj na nie, buduj wiedzę o klientach i korzystaj z niej.

Sprawniejsze zarządzanie i komunikacja w zespole: grupuj pracowników wg ich umiejętności i doświadczenia – przy wsparciu systemu, definiuj uprawnienia, monitoruj online i zarządzaj przerwami, motywuj przy użyciu nowych narzędzi (wallboard), otrzymuj szczegółowe raporty.

Wybrani klienci

Pracuj.pl, Holmes Place, 99rent, MyTravel, Call Center House, Chèque Déjeuner

Szybki kontakt

Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
ul. Ostrobramska 101a
04-041 Warszawa
tel. +48 222 289 289
e-mail: info@focuscontactcenter.pl
http://focuscontactcenter.pl