Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Zapytaj o ofertę:

Opis

SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci. Narzędzie zbiera w jednym miejscu wypowiedzi i artykuły z całego internetu. Monitorowane źródła obejmują serwisy społecznościowe, fora internetowe, blogi, portale, mikroblogi, serwisy wideo, serwisy informacyjne oraz porównywarki opinii.

SentiOne monitoruje internet na 26 rynkach europejskich, takich jak: Polska, Węgry, Niemcy, Holandia, Czechy, Rumunia, Estonia, Litwa oraz Łotwa, Bośnia i Hercegowina, Austria, Rosja, Ukraina, Chorwacja, Dania, Finlandia, Grecja, Norwegia, Serbia, Słowenia, Szwajcaria, Belgia, Bułgaria, Szwecja, Czarnogóra i Słowacja.

Do grona klientów SentiOne należą między innymi takie marki, jak: Samsung, Procter&Gamble, NIVEA, Unilever, Allegro, Huawei, Allianz czy Urząd Miasta Warszawa. Ponadto firma współpracuje z agencjami interaktywnymi, PR i reklamowymi w Polsce i za granicą.

Monitoring internetu pozwala w szybki sposób dokonać audytu marki, zmierzyć efekty prowadzonych kampanii, zapobiec kryzysom oraz sprawdzić, jak marka postrzegana jest na tle konkurencji. SentiOne analizuje wypowiedzi nawet kilka sekund po ich publikacji, a zakres historyczny danych w systemie sięga do pięciu lat wstecz. Korzystając z SentiOne, można także prowadzić szybki i sprawny dialog z użytkownikami sieci.

SentiOne oferuje kilka rozwiązań dopasowanych do potrzeb różnych grup docelowych oraz możliwości finansowych przedsiębiorstwa. W ramach usługi monitorowania dostępne są pakiety Starter, Basic, Advance i PRO. Wszystkie rozwiązania zawierają między innymi dostęp do danych w real-time, nieograniczoną liczbę zwrotów kluczowych, automatyczne raporty PDF, analizę sentymentu i płci czy alerty krytyczne. Pakiety różnią się od siebie dostępem do danych historycznych, oraz dodatkowymi funkcjami, takimi jak analiza liderów opinii, tagowanie wyników, czy Oceniacz. Najwyższy pakiet Pro, gdzie cenę ustala się indywidualnie z klientem zawiera badanie zasięgu, eksport danych, geotagowanie oraz wsparcie indywidualnego opiekuna. Narzędzie dostępne jest w darmowej wersji testowej przez 14 dni na www.sentione.pl.

Korzyści

1. audyt wizerunku marki

2. zapobieganie kryzysom w social media

3. podsumowania prowadzonych w internecie działań

4. podsumowanie działań branży

5. podsumowanie działań na tle konkurencji

6. pozyskiwanie insightów konsumenckich

7. włączanie się w dyskusje na temat produktów i usług

8. śledzenie trendów

9. wsparcie sprzedaży

10. identyfikacja liderów opinii

i wiele innych.

 

Wybrani klienci

NIVEA, mBank, BlablaCar, Unilever czy Procter&Gamble.

Dane adresowe

SentiOne
ul. Grzybowska 12/14 m 33
00-132 Warszawa
tel. 726 337 141
e-mail: contact@sentione.pl
www.sentione.pl

Szybki kontakt:

SentiOne
ul. Grzybowska 12/14 m 33
00-132 Warszawa
tel. 726 337 141
e-mail: contact@sentione.pl
www.sentione.pl

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.