Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Zapytaj o ofertę:

Opis

SMSAPI.pl to kompletne narzędzie służące do planowania i przeprowadzania kampanii marketingowych z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS, VMS oraz do wysyłki powiadomień SMS. Dzięki intuicyjnemu panelowi sterowania obsługa całego programu wymaga posiadania jedynie komputera i podstawowych umiejętności informatycznych. Mogą korzystać z niego zarówno duże działy marketingu, jak i niewielkie firmy oraz instytucje państwowe, samorządy i organizacje społeczne. Sam system może być w pełni zintegrowany z oprogramowaniem każdego sklepu internetowego, zapewniając obsługę powiadomień SMS i wiadomości transakcyjnych. Takie rozwiązanie ułatwia kontakt z klientami i zmniejsza liczbę zwrotów nawet o 50%.

Obecnie z usług SMSAPI korzysta prawie 10 tys. firm i instytucji.

Korzyści

Dzięki SMSAPI możesz w prosty sposób zarządzać wysyłką SMS-ów i MMS-ów w Twojej firmie. Wskaźnik open rate przy kampaniach SMS może wynosić nawet 97%, dlatego warto prowadzić promocję właśnie w tym kanele. Powiadomienia SMS umożliwiają bycie w stałym kontakcie z klientami, pozwalając tym samym zaoszczędzić czas, budować lepsze relacje i ułatwić obsługę klienta.

Wybrani klienci

Grupon, Grupa Tauron, Big Star, Miasto Stołeczne Warszawa, NEO24.PL, FreshMail, Śląsk Wrocław, TUI, Answear.com, Gino Rossi

Dane adresowe

ComVision Sp. z o.o.
ul. Toszecka 101, 44-100 Gliwice
tel. 32 7 201 200
e-mail: bok@smsapi.pl
www.smsapi.pl

Szybki kontakt:

ComVision Sp. z o.o.
ul. Toszecka 101, 44-100 Gliwice
tel. 32 7 201 200
e-mail: bok@smsapi.pl
www.smsapi.pl

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.