Opis narzędzia
Unified Factory łączy 4 kanały komunikacji: voice (in/out), chat, e-mail i facebook messenger w jedno narzędzie automatyzujące obsługę komunikacji z klientami. Całość wspierana jest przez PAMIĘĆ ASOCJACYJNĄ, podpowiadającą gotowe odpowiedzi na podstawie treści zapytania klienta.
Unified Factory to polski produkt tworzący kategorię „Customer Service Automation”. System dostarcza zestaw przemyślanych narzędzi umożliwiających samodzielne poszerzanie zakresu możliwości firmy. Narzędzie automatyzuje nie tylko dystrybucję komunikacji z efektywnym zarządzaniem zasobami w firmie, ale także wspomaga i ujednolica procesy sprzedaży oraz obsługi klienta w pełnym zakresie: od obiegu dokumentów, ich centralnego przechowywania i udostępniania, wspólnej pracy projektowej i zadaniowej na zarządzaniu zatrudnieniem kończąc.
W zależności od potrzeb firma oferuje 2 produkty – SaaS dla małych i BOX dla wielostanowiskowych zastosowań. Małe firmy zamiast pracować na telefonie, webmailu, chat-cie online otrzymują wszystko w jednym prostym systemie. Duże firmy otrzymują kompleksowy system contact center – dzięki czemu obsługa klienta szkolona jest z jednego systemu i wyklucza się integrowanie danych z różnych źródeł z kolejnym systemem jaki jest CRM.
Korzyści
- 4-in-1: System łączy w jednym narzędziu kanały komunikacji voice, chat, mail i fb messenger przyspieszając i usprawniając procesy obsługi klienta.
- Spójne informacje ze wszystkich źródeł: Pełna kontrola nad historią kontaktu, profilem osobowym klienta oraz wiedzą, kto obsługiwał danego klienta.
- Szybki kontakt: Z poziomu narzędzia można nie tylko odpowiadać klientowi, ale także inicjować kontakt do klienta. W połączeniu z system zadań nie ma potrzeby szukania telefonu lub uruchamiania programu pocztowego, aby przesłać klientowi informacje o rozwiązaniu problemu.
- Rozmowa w trakcie chatu: Czasem szybciej coś powiedzieć niż napisać, dlatego w trakcie trwania chatu, zarówno klient, jak i pracownik mogą zainicjować rozmowę głosową, aby szybko i precyzyjnie rozwiązać problem. Rozmowa oczywiście będzie zarejestrowana.
- Taski: Klient zadał pytanie, na które pracownik nie znał odpowiedzi? To nic! W prosty sposób można utworzyć zadanie, aby osoba o pełniejszej wiedzy skontaktowała się z klientem w późniejszym terminie po prostu oddzwaniając lub wysyłając e-maila.
- Szablony odpowiedzi: Często padają te same pytania? Chcesz dać pracownikom szablon odpowiedzi, aby utrzymywać wysoki standard obsługi? Pracownik może szybko udzielać dowolnych informacji, dzięki zastosowaniu szablonu gotowych odpowiedzi.
Wybrani klienci
Vivenge, NETIA, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, Concare IT.
Oferta specjalna
Dla wszystkich czytelników Marketer+ 6 miesięcy pakietu UF SaaS Standard zupełnie bezpłatnie. Wystarczy założyć konto, a następnie skontaktować się z nami poprzez chat i podać hasło “Marketer na szóstkę!”.