Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

UNIFIED FACTORY – CUSTOMER SERVICE AUTOMATION

E-commerceObsługa klienta

Zapytaj o ofertę:

Opis

Unified Factory łączy 4 kanały komunikacji: voice (in/out), chat, e-mail i facebook messenger w jedno narzędzie automatyzujące obsługę komunikacji z klientami. Całość wspierana jest przez PAMIĘĆ ASOCJACYJNĄ, podpowiadającą gotowe odpowiedzi na podstawie treści zapytania klienta.

Unified Factory to polski produkt tworzący kategorię „Customer Service Automation”. System dostarcza zestaw przemyślanych narzędzi umożliwiających samodzielne poszerzanie zakresu możliwości firmy. Narzędzie automatyzuje nie tylko dystrybucję komunikacji z efektywnym zarządzaniem zasobami w firmie, ale także wspomaga i ujednolica procesy sprzedaży oraz obsługi klienta w pełnym zakresie: od obiegu dokumentów, ich centralnego przechowywania i udostępniania, wspólnej pracy projektowej i zadaniowej na zarządzaniu zatrudnieniem kończąc.

W zależności od potrzeb firma oferuje 2 produkty – SaaS dla małych i BOX dla wielostanowiskowych zastosowań. Małe firmy zamiast pracować na telefonie, webmailu, chat-cie online otrzymują wszystko w jednym prostym systemie. Duże firmy otrzymują kompleksowy system contact center – dzięki czemu obsługa klienta szkolona jest z jednego systemu i wyklucza się integrowanie danych z różnych źródeł z kolejnym systemem jaki jest CRM.

Korzyści

  • 4-in-1: System łączy w jednym narzędziu kanały komunikacji voice, chat, mail i fb messenger przyspieszając i usprawniając procesy obsługi klienta.
  • Spójne informacje ze wszystkich źródeł: Pełna kontrola nad historią kontaktu, profilem osobowym klienta oraz wiedzą, kto obsługiwał danego klienta.
  • Szybki kontakt: Z poziomu narzędzia można nie tylko odpowiadać klientowi, ale także inicjować kontakt do klienta. W połączeniu z system zadań nie ma potrzeby szukania telefonu lub uruchamiania programu pocztowego, aby przesłać klientowi informacje o rozwiązaniu problemu.
  • Rozmowa w trakcie chatu: Czasem szybciej coś powiedzieć niż napisać, dlatego w trakcie trwania chatu, zarówno klient, jak i pracownik mogą zainicjować rozmowę głosową, aby szybko i precyzyjnie rozwiązać problem. Rozmowa oczywiście będzie zarejestrowana.
  • Taski: Klient zadał pytanie, na które pracownik nie znał odpowiedzi? To nic! W prosty sposób można utworzyć zadanie, aby osoba o pełniejszej wiedzy skontaktowała się z klientem w późniejszym terminie po prostu oddzwaniając lub wysyłając e-maila.
  • Szablony odpowiedzi: Często padają te same pytania? Chcesz dać pracownikom szablon odpowiedzi, aby utrzymywać wysoki standard obsługi? Pracownik może szybko udzielać dowolnych informacji, dzięki zastosowaniu szablonu gotowych odpowiedzi.

Wybrani klienci

Vivenge, NETIA, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, Concare IT.

Dane adresowe

UNIFIED FACTORY S.A.

AL. SOLIDARNOŚCI 117/309

00-140 WARSZAWA

tel. 22 45 12 816

e-mail HAPPY@UNIFIEDFACTORY.COM

www https://unifiedfactory.com/

Oferta specjalna

Dla wszystkich czytelników Marketer+ 6 miesięcy pakietu UF SaaS Standard zupełnie bezpłatnie. Wystarczy założyć konto, a następnie skontaktować się z nami poprzez chat i podać hasło “Marketer na szóstkę!”.

Szybki kontakt:

UNIFIED FACTORY S.A.

AL. SOLIDARNOŚCI 117/309

00-140 WARSZAWA

tel. 22 45 12 816

e-mail HAPPY@UNIFIEDFACTORY.COM

www https://unifiedfactory.com/

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.