Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Wydanie: marketer+ #1 2013

psychologia cen
plus
psychologia cen
Autorzy: Bogna Mikołajewska  Grzegorz Leśko 
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
strategia marketingowa

Psychologia cen

Wprowadzasz na rynek nowy produkt i nie wiesz, jaką jego cenę zaproponować. Ta proponowana na początku wydaje Ci się za niska lub za wysoka, przez co Twój produkt nie sprzedaje się tak, jak byś tego oczekiwał. To dylematy niejednego z przedsiębiorców, jednak kilka prostych wskazówek pomoże Ci wyjść z tej sytuacji obronną ręką.

dobry_pr
plus
dobry_pr
Autor: Anna Bielicka
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
public relations

Zasady dobrego PR-u

Dobry i efektywny PR nie ma jednoznacznej definicji. To zespół wielu czynników, które współgrają ze sobą, tworząc uczciwą, ciekawą i skuteczną strategię komunikacji. Jeśli zaniedbamy któryś z tych elementów składowych, w ogólnym rozrachunku nasze działania PR-owe mogą okazać się mało skuteczne. Jeśli jednak lubimy to, co robimy, i dostosujemy się do pewnych ogólnie przyjętych zasad, istnieje duża szansa, że stworzymy naprawdę ciekawe programy PR-owe, które dadzą ogromną satysfakcję nam i naszym klientom.

marko_rozmawiaj
plus
marko_rozmawiaj
Autor: Katarzyna Dyrcz
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
content marketing
strategia marketingowa

Marko, rozmawiaj!

W dyskusjach na temat skuteczności działań marketingowych często przytaczana jest maksyma „content is king”. Ale czy na pewno wiemy, co to właściwie znaczy oraz jakie znaczenie dla firm i marek ma umiejętnie tworzenie treści?

czyoszamponiedasieopowiedziec
plus
czyoszamponiedasieopowiedziec
Autor: Paweł Tkaczyk
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
content marketing
komunikacja marketingowa

Czy o szamponie da się opowiedzieć tak, by łza zakręciła się w oku?

„Opowiedz o śrubkach, które produkujemy, w taki sposób, by ta historia wzruszała jak opowieść o Romeo i Julii.” Zadanie z pozoru niemożliwe, prawda? Ale przed takim właśnie bardzo często stają ludzie zajmujący się public relations czy content marketingiem w wielu firmach. Polityka firmy zakłada opowiadanie historii. Jak się do tego zabrać?

spolecznosciowe_tresci
spolecznosciowe_tresci
Autor: Jakub Prószyński
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
content marketing
marketing społecznościowy

Społecznościowe treści

Codziennie dociera do nas kilka tysięcy komunikatów reklamowych, z których zapamiętujemy zaledwie ułamek. W celu zwiększenia tej zapamiętywalności w mediach społecznościowych wykorzystuje się działania content marketingowe, które nie tylko edukują klientów na temat marki, ale również przekazują im komunikat reklamowy w bardziej przystępny sposób.

marketrze_nie_boj_sie_informacj_zwrotnej
marketrze_nie_boj_sie_informacj_zwrotnej
Autor: Anna Gruszka
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
content marketing
komunikacja marketingowa

Marketerze, nie bój się informacji zwrotnej

Przygotowanie kampanii opartej na współpracy z blogerami zaczyna się tak, jak w przypadku tradycyjnej kampanii reklamowej. Należy odrobić zadanie domowe, czyli przeanalizować grupę docelową, możliwości budżetowe, specyfikę reklamowanego produktu. Dopiero później zaczynają się schody…

blog_firmowy
plus
blog_firmowy
Autorzy: Marcin Mieszczak  Szymon Kuś 
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
content marketing

Blog firmowy – przyjazna twarz przedsiębiorstwa

Chcesz pokazać przyjazną i mniej oficjalną, ale wciąż kompetentną i profesjonalną twarz swojej firmy? Postaw na blog firmowy. To idealne narzędzie, aby nie tylko przedstawić za jego pomocą przedsiębiorstwo jako grupę fajnych ludzi, ale też przekazać ważne z punktu widzenia marketingowego informacje w sposób luźny i bezpośredni.

storytelling przez dotyk
storytelling przez dotyk
Autor: Urszula Radzińska
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
content marketing
storytelling

Storytelling przez dotyk

W jakiej formie najlepiej wydawać gazetę firmową: na papierze, tablecie czy jako aktywny plik pdf ściągany na pulpit komputera? A może jako flashbook czytany online?

content_marketing_w_ecommerce
plus
content_marketing_w_ecommerce
Autor: Barbara Jurak
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
content marketing
e-commerce

Content marketing w e-commerce

W dzisiejszych czasach coraz trudniej jest sprzedawać. Większa konkurencja, nasycony rynek i różnorodność ofert sprawiają, że klienci stają się coraz bardziej wymagający. Kluczowym zadaniem sprzedawcy jest wyjście naprzeciw rosnącym oczekiwaniom. Sposobów na wykonanie tego zadania dostarcza content marketing.

wplyw_content_marketingu_seo
wplyw_content_marketingu_seo
Autor: Leszek Wolany
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
content marketing
e-commerce

Wpływ content marketingu na SEO

Rozważając współistnienie content marketingu i SEO, dochodzimy do ciekawych, choć prostych wniosków. Warto działać tak, aby budować trwałą wartość naszego biznesu. Content marketing razem z SEO mogą być doskonałymi do tego narzędziami.

grafika_w_outdoorze
plus
grafika_w_outdoorze
Autor: Agnieszka Maszewska
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
kampanie reklamowe
reklama zewnętrzna

Grafika w outdoorze. Grafik w outdoorze

O skuteczności kampanii reklamowej w danym medium decydują różne czynniki. Na outdoorowym podwórku należą do nich: wybór typu nośników, formatu i konkretnych lokalizacji, liczba nośników i ich powtarzalność tworząca zasięg kampanii, czas trwania oraz sposób jej prowadzenia (np. zastosowanie teaserów – plakatów zapowiadających ciąg dalszy), pora roku, pomysł graficzny i jego realizacja. Wszystko jest ważne, wszystko się ze sobą wiąże i wszystko na siebie wzajemnie wpływa. Ale od początku.

incentive_marketing
incentive_marketing
Autor: Krzysztof Kozak
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
zarządzanie relacjami

Incentive marketing

Motywacyjne programy marketingowe tworzone są po to, by zmobilizować pracowników do większej wydajności, oferując przy tym różnego rodzaju korzyści. Mają one na celu zwiększenie zysku oraz udziału w rynku marki, produktu lub usługi dzięki ciągłej i ustawicznej dbałości o obsługę klienta.

tlum_niewyczerpane_zrodlo_innowacji_dla_marketingu
plus
tlum_niewyczerpane_zrodlo_innowacji_dla_marketingu
Autor: Karolina Jarocka
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
zarządzanie relacjami

Tłum – niewyczerpane źródło innowacji dla marketingu

Popadające w rutynę działy marketingu, wyrywające sobie włosy z głowy agencje reklamowe, wymagający klienci – spirala „więcej i lepiej za mniej” się nakręca. Zapotrzebowanie na świeże spojrzenie, nowe pomysły i kreatywną moc rośnie. I tu z pomocą przychodzi innowacja. Zróbmy coś, czego jeszcze nie było, niech to będzie kreatywne, zaangażujmy się i wsłuchajmy w głosy konsumentów. Skorzystajmy z crowdsourcingu.

rich_media_glowne
plus
rich_media_glowne
Autor: Tomasz Glinka
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
e-marketing
kampanie reklamowe

Rich media – bogactwo form i możliwości w reklamie internetowej

AIDA to model czteroetapowego procesu, który w klasycznym marketingu ma zapewnić sukces emitowanej reklamie. Skrót pochodzący od angielskich słów attention (uwaga), interest (zainteresowanie), desire (pragnienie) i action (działanie) znajduje także swoje zastosowanie w świecie reklamy internetowej, której miarą efektywności jest nie tylko zauważalność, ale przede wszystkim liczba podjętych przez odbiorców interakcji wskutek jej emisji. Jak jednak w dobie wszechobecnego clutteru informacyjnego przykuć uwagę użytkownika, zatrzymać go na dłużej, a następnie skłonić do kliknięcia akurat naszej reklamy?

Strategie e-mail marketingowe Część 1.

Od pierwszego numeru „Marketera+” na jego łamach można było zapoznać się z tekstami dotyczącymi podstaw budowania działań e-mail marketingowych. Od budowania baz danych, przez przygotowanie treści, optymalizowanie działań, aż po umiejętne odczytywanie raportów – przeprowadziłem Cię przez arkana e-mail marketingu. Wiedza, którą zdobyłeś, z pewnością pozwoli Ci prowadzić skuteczną komunikację z odbiorcami. Teraz będziesz mógł o sobie powiedzieć, że jesteś adeptem e-mail marketingu. Poniższym artykułem chcę rozpocząć kolejny cykl, który przeniesie Cię na poziom mistrzowski. W cyklu tym, który roboczo nazwałem „strategiami e-mail marketingowymi”, skupię się na zagadnieniach, których podstaw 80% marketerów zazwyczaj nie stosuje, wiedząc, że i tak ich działania będą skuteczne. Skupię się więc na tych kwestiach, które sprawią, że Twoje kampanie e-mail marketingowe wejdą na zupełnie inny poziom efektywności.

praktyka_wystąpień_publicznych
plus
praktyka_wystąpień_publicznych
Autor: Agnieszka Lis
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
wystąpienia publiczne

Praktyka wystąpień publicznych. Bądź mówcą doskonałym Część 2. Prezentacja w trakcie wygłaszania

Na placu zabaw przedszkolanka nawołuje dzieci. Ustawia je pod bramką, jednocześnie tłumacząc konieczność zjedzenia teraz obiadu, argumentuje, dyskutuje. Scena rodem ze scenariusza o amerykańskich przedmieściach. Albo polskich. Uzmysławia, że przemawiamy wszyscy i niemal w każdych okolicznościach. Jeżeli za warunek „przemówienia” lub „wystąpienia” uznamy konieczność istnienia audytorium – to przedszkolanka prowadziła wystąpienie.

elementarz-marketingu-sms-
plus
elementarz-marketingu-sms-
Autorzy: Andrzej Ogonowski  Anna Isakow 
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
marketing mobilny

Elementarz marketingu SMS Część 2. Jak w pełni wykorzystać potencjał krótkiej wiadomości tekstowej?

Po lekturze pierwszej części cyklu na pewno już wiecie, dlaczego warto mieć własną bazę danych i jak ją skutecznie zbierać. Przed nami jednak kolejne wyzwania – tworzenie wartościowego komunikatu i zmotywowanie nim odbiorcy do działania. Nie będziemy jednak dzielić się naszymi spostrzeżeniami na temat skutecznych technik manipulacji. Naszym celem jest spojrzenie na 160-znakowy komunikat SMS-owy z perspektywy wartości, jaką niesie on dla klienta. A ponieważ na ten temat powiedziano do tej pory niewiele, tym bardziej zapraszamy do lektury.

jak-sprzedawac-przez-telefon
plus
jak-sprzedawac-przez-telefon
Autor: Rafał Mróz
Data dodania: 15.02.2013
Tematy
sprzedaż
telemarketing

Jak sprzedawać przez telefon? Część 3. Jak rozmawiać z sekretarkami i asystentami, aby ułatwili Ci kontakt z ich szefem

Wielu sprzedawców – nie tylko telesprzedawcy – ignoruje odbierających ich telefony sekretarki i asystentów, ponieważ wychodzą z założenia, że szkoda tracić czasu, skoro te osoby nie mogą podejmować decyzji zakupowych. To błąd. Jedno, co one na pewno mogą, to utrudnić, a nawet uniemożliwić Ci dostęp do swojego szefa. A tego chyba nie chcesz?

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły