Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Wydanie: marketer+ #4 2016

twitter_art
twitter_art
Autor: Karolina Janik
Data dodania: 23.01.2017
Tematy
marketing społecznościowy
social media

Nieodkryty potencjał Twittera

W Polsce Twitter kojarzony jest przede wszystkim z politykami, dziennikarzami i gwiazdami. Tymczasem to niedoceniane przez marketerów medium oferuje coraz większy wachlarz możliwości dotarcia do odbiorców, interesujących formatów oraz możliwości reklamowych.

snapchat_art
snapchat_art
Autor: Zuzanna Mielczarska
Data dodania: 20.01.2017
Tematy
social media

Blaski i cienie Snapchata

Słysząc „Snapchat”, prawdopodobnie wielu podnosi właśnie brwi z zaciekawieniem. Na twarzach pozostałych gości ironiczny uśmieszek, a w myślach przelatują stereotypowe skojarzenia: „dzieciarnia”, „nagie zdjęcia”, „filtr z pieskiem”. Te reakcje dobrze odzwierciedlają stosunek marketerów do Snapchata niemal od samego początku istnienia aplikacji. Najwyższa pora odrzucić uprzedzenia i przyjrzeć się potencjałowi najszybciej zdobywającej popularność aplikacji ostatnich lat.

fb_arty
fb_arty
Autor: Dominika Granos
Data dodania: 10.01.2017
Tematy
social media

Jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki?

Facebook to od dawna portal społecznościowy numer jeden w świadomości internautów. Aby nie stracić tej pozycji, musi stale wprowadzać nowe i ulepszać już istniejące funkcje. Kilka z nich pojawiło się w 2016 roku. Czy w znaczący sposób wpłynęły na komunikację i jak można najlepiej wykorzystać ich marketingowy potencjał?

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły