Dział „Narzędzia marketera i prezentacje” to obecność Twojej oferty zarówno w serwisie Marketera+ jak i w każdym wydaniu drukowanym magazynu.

Cel działu:

W nowym dziale zachęcamy do korzystania z narzędzi, produktów i usług, które usprawniają pracę marketerów. Poprzez edukację sugerujemy wykorzystanie nowoczesnych i najbardziej optymalnych rozwiązań oferowanych obecnie na rynku przez czołowych, innowacyjnych dostawców.

 

Co prezentujemy w dziale?

  1. NARZĘDZIA - wspierające komunikację marketingową i sprzedażową np. narzędzia do e-mail marketingu, marketingu mobilnego, systemy CRM, sieci mailingowe, dostawców baz danych, oprogramowanie e-commerce
  2. PRODUKTY - które wykorzystują działy marketingu, np. upominki reklamowe, drukowane materiały promocyjne
  3. USŁUGI - z których korzystają działy marketingu, np. badania marketingowe, konsulting, obsługa akcji promocyjnych, obsługa kampanii w internecie, projektowanie graficzne, produkcja wideo

Korzyści z obecności w dziale:

  1. Nowe źródło leadów sprzedażowych – oszczędność czasu i dotarcie ze swoją ofertą do szerokiego grona potencjalnych klientów
  2. Budowanie silnego wizerunku marki – prezentacja Państwa produktów i usług jest dostępna 24h na łamach znanego, lubianego i poczytnego magazynu branżowego zarówno w wersji online, jak i w wydaniu drukowanym
  3. Atrakcyjna forma, bez „rozpraszaczy” – do wykorzystania przez Państwa jest 100% szerokości strony (duża grafika w nagłówku, możliwość wstawienia zdjęć, obrazów, wideo oraz linków), co pozawala czytelnikowi na skupienie się wyłącznie na Państwa prezentacji
  4. Długi okres obecności oferty (min. 6 miesięcy), dzięki czemu dotrą z nią Państwo do większej liczby potencjalnych klientów niż w przypadku standardowych kampanii

Zobacz przykładowe prezentacje naszych klientów

Co myślą klienci o narzędziach i prezentacjach marketer+?

opinie klientów

  • „Narzędzia marketera to dla mnie idealny sposób na dotarcie do pracowników działów marketingu firm, którym mogę zaoferować moje usługi. Wejście w szeregi usługodawców już nie raz zaowocowało pozyskaniem wartościowych zleceń i wiernych klientów.”

    Marcin Wsół

    Certyfikowany Specjalista Google AdWords & Google Analytics

  • „Obecność z dziale Narzędzia Marketera to dla nas przede wszystkim konkretny sposób na dotarcie do grupy docelowej. Monitorujemy wszystkie przejścia do naszej strony i wyraźnie widać, że dostarczani są zaangażowani użytkownicy, którzy są zainteresowani naszym produktem.”

    Błażej Abel

    CEO Landingi

  • „Obecność w sekcji Narzędzia marketera to dla nas doskonała forma dotarcia do wyselekcjonowanej grupy docelowej. Dzięki wykorzystaniu indywidualnego kodu rabatowego dla klientów z tego źródła jest ona ponadto doskonale mierzalna. Zdecydowaliśmy się na roczną obecność w sekcji Narzędzia marketera, ale wystarczył już pierwszy miesiąc, żebyśmy mieli pewność zwrotu z inwestycji.”

    Marcin Stańczak

    Managing director LiveSpace CRM

Skorzystaj z oferty i wybierz pakiet

Pakiety

  6 miesięcy 12 miesięcy
  online online i druk online online i druk
Prezentacja na marketerplus.pl TAK TAK TAK TAK
Informacja o dołączeniu w Newsletterze
Zobacz przykładowy newsletter »
TAK TAK TAK TAK
Informacja o dołączeniu w social mediach TAK TAK TAK TAK
Prezentacja w wydaniach drukowanych NIE 2 wydania NIE 5 wydań
Prenumerata drukowana 6 miesięcy 6 miesięcy 12 miesięcy 12 miesięcy
  990,00 1490,00 1490,00 1990,00
 

Czytelnicy magazynu Marketer+:

  • dyrektorzy, kierownicy, specjaliści ds. marketingu
  • właściciele firm z sektora MSP
  • przedstawiciele branży reklamowej

Każdego miesiąca docieramy do blisko 30 000 osób zawodowo związanych z marketingiem i sprzedażą.

Magazyn MARKETER+ poświęcony jest tematyce szeroko pojętego marketingu i sprzedaży. Na łamach magazynu ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej. Naszym celem jest podnoszenie kompetencji czytelników z zakresu marketingu, prezentacja dostępnych na rynku narzędzi pracy i zademonstrowanie przykładów praktycznego ich zastosowania. Dużą uwagę przykładamy do pokazania rozwiązań, w których uwzględniony jest charakter polskiego rynku i polski konsument. Prezentujemy również zagraniczne trendy, które mogą wspierać działalność polskich specjalistów. Każde wydanie to ponad 100 stron praktycznej wiedzy i wskazówek przydatnych podczas pracy każdego marketera.