Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak mierzyć efekty bezpośrednie i pośrednie kampanii mediowych w modelu efektywnościowym

Cofnij się na chwilę do 2010 roku. Wtedy słowo panda kojarzone było wyłącznie z nieporadnym zwierzakiem. Reklama na Facebooku raczkowała, a organicznych zasięgów nic nie blokowało. Niektórych marketerów jeszcze przerażał retargeting. Display nie był jeszcze tak nachalny. Wszyscy zapowiadali, że kolejny rok będzie rokiem mobile...

Jak mierzyć efekty bezpośrednie i pośrednie kampanii mediowych w modelu efektywnościowym

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak ważny jest proces pomiaru zachowań cross-device tracking,
  • jakie modele korelowanania danych stosowane są w tym procesie i jak wykorzystać tę wiedzę,
  • czym jest analiza atrybucji i dlaczego jest ważna,
  • jakie znaczenie ma przypisanie wagi i określenie istotności kanałów do poszczególnych etapów w procesie zakupowym klienta,
  • jakie wnioski możesz uzyskać z analizy wskaźnika customer lifetime value.
Cofnij się na chwilę do 2010 roku. Wtedy słowo panda kojarzone było wyłącznie z nieporadnym zwierzakiem. Reklama na Facebooku raczkowała, a organicznych zasięgów nic nie blokowało. Niektórych marketerów jeszcze przerażał retargeting. Display nie był jeszcze tak nachalny. Wszyscy zapowiadali, że kolejny rok będzie rokiem mobile...

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.