Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak przygotować webinarium w branży B2B i generować leady dla działu sprzedaży

Webinaria pozwalają zespołom sprzedaży i marketingu osiągać wspólne cele – od wzbudzania świadomości marki, przez kreowanie wartości klienta, aż po podnoszenie wyników firmy. Jednak ta forma content marketingu najczęściej wykorzystywana jest w celu budowania bazy potencjalnych klientów. Jak zatem przygotować webinarium, aby marketing generował świetne leady, a sprzedaż szybko domykała transakcje?

Jak przygotować webinarium w branży B2B i generować leady dla działu sprzedaży

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak przygotować webinarium krok po kroku,
  • o siedmiu grzechach głównych, które możesz popełnić podczas organizowania webinarium,
  • jak dopasować temat webinarium do etapu klienta na ścieżce zakupowej,
  • jakie narzędzia są pomocne przy planowaniu webinarium.
Webinaria pozwalają zespołom sprzedaży i marketingu osiągać wspólne cele – od wzbudzania świadomości marki, przez kreowanie wartości klienta, aż po podnoszenie wyników firmy. Jednak ta forma content marketingu najczęściej wykorzystywana jest w celu budowania bazy potencjalnych klientów. Jak zatem przygotować webinarium, aby marketing generował świetne leady, a sprzedaż szybko domykała transakcje?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.