Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

Jak rozkochać w sobie wydawców sieci afiliacyjnej i generować większą sprzedaż

Sieć afiliacyjna łączy reklamodawców z wydawcami, którzy podejmują współpracę, aby osiągnąć wspólne korzyści. W przypadku marketera to realizacja biznesowego celu, wydawcy – otrzymanie odpowiedniego wynagrodzenia za jego wypracowanie. Co robić, aby współpraca była skuteczna?

Jak rozkochać w sobie wydawców sieci afiliacyjnej i generować większą sprzedaż

Czas czytania: ok. 4 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • jak działa sieć afiliacyjna i do jakich działań wykorzystać zrzeszonych w niej wydawców,
  • kim są wydawcy i jakimi dysponują narzędziami do generowania leadów i sprzedaży,
  • co robić, aby Twoja współpraca z wydawcami była efektywna,
  • jaki model rozliczenia z wydawcami wybrać i co ma wpływ na ten wybór.
Sieć afiliacyjna łączy reklamodawców z wydawcami, którzy podejmują współpracę, aby osiągnąć wspólne korzyści. W przypadku marketera to realizacja biznesowego celu, wydawcy – otrzymanie odpowiedniego wynagrodzenia za jego wypracowanie. Co robić, aby współpraca była skuteczna?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.