Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

Jak tworzyć efektywne materiały drukowane

Przygotowywanie materiałów drukowanych to złożony proces. Należy go zacząć od zastanowienia się, co chce się dzięki takim materiałom osiągnąć i jakie środki do tego wykorzystać. Ważne, by komunikat skierowany do odbiorcy był czytelny oraz wywoływał takie emocje i takie decyzje, na jakich zależy nadawcy. Jak przebrnąć przez wszystkie etapy przygotowania materiałów drukowanych, aby być zadowolonym z efektu?

Jak tworzyć efektywne materiały drukowane

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak usprawnić komunikację w procesie tworzenia materiałów drukowanych,
  • jak stworzyć brief i przygotować się do wyceny,
  • jak opracować harmonogram prac,
  • jakie są najczęstsze błędy w tworzeniu materiałów drukowanych,
  • jak wygląda przykładowa specyfikacja dla studia DTP i drukarni,
  • jakie innowacyjne rozwiązania można dziś wykorzystać w komunikacji drukowanej,
  • jakie są podstawowe pojęcia związane z drukiem.
Przygotowywanie materiałów drukowanych to złożony proces. Należy go zacząć od zastanowienia się, co chce się dzięki takim materiałom osiągnąć i jakie środki do tego wykorzystać. Ważne, by komunikat skierowany do odbiorcy był czytelny oraz wywoływał takie emocje i takie decyzje, na jakich zależy nadawcy. Jak przebrnąć przez wszystkie etapy przygotowania materiałów drukowanych, aby być zadowolonym z efektu?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.