Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Kluczowe strategie remarketingowe na YouTubie

O tym, że remarketing to bardzo skuteczne działanie marketingowe skierowane do osób, które miały już styczność z marką, produktem czy usługą, wiadomo nie od dziś. Do wachlarza działań remarketingowych warto włączyć reklamę wideo w drugim na świecie pod względem wielkości serwisie społecznościowym – na YouTubie, z którego korzysta więcej osób1, niż wynosi liczba kont zarejestrowanych na Facebooku2.

Kluczowe strategie remarketingowe na YouTubie

Czas czytania: ok. 4 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie są modele wykorzystania remarketingu na YouTubie,
  • jak skrócić proces zakupu lub sprzedać trudny produkt,
  • Jak sprzedać więcej obecnym klientom,
  • jak sprzedać nowy produkt obecnym klientom.
O tym, że remarketing to bardzo skuteczne działanie marketingowe skierowane do osób, które miały już styczność z marką, produktem czy usługą, wiadomo nie od dziś. Do wachlarza działań remarketingowych warto włączyć reklamę wideo w drugim na świecie pod względem wielkości serwisie społecznościowym – na YouTubie, z którego korzysta więcej osób1, niż wynosi liczba kont zarejestrowanych na Facebooku2.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.