Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Najczęstsze błędy w pierwszych kampaniach reklamowych na Facebooku

Panel reklamowy Facebooka cały czas ewoluuje. Mnogość udostępnionych opcji może przyprawić o zawrót głowy, zwłaszcza początkujących social media managerów. Można powiedzieć, że Facebook każe sobie płacić za nasze lenistwo. Nic więc dziwnego, że pierwsze kampanie często są nieudane, pieniądze przepalane, a komunikat niekoniecznie trafia do grupy docelowej. Jakich błędów w ustawieniach kampanii reklamowej warto unikać?

Najczęstsze błędy w pierwszych kampaniach reklamowych na Facebooku

Czas czytania: ok. 4 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego podczas tworzenia reklam nie zawsze warto ufać Facebookowi,
  • o minusach zbyt szerokiej grupy docelowej,
  • dlaczego umiejscowienie reklamy ma znaczenie,
  • jak nie wydać miesięcznego budżetu w jeden dzień.
Panel reklamowy Facebooka cały czas ewoluuje. Mnogość udostępnionych opcji może przyprawić o zawrót głowy, zwłaszcza początkujących social media managerów. Można powiedzieć, że Facebook każe sobie płacić za nasze lenistwo. Nic więc dziwnego, że pierwsze kampanie często są nieudane, pieniądze przepalane, a komunikat niekoniecznie trafia do grupy docelowej. Jakich błędów w ustawieniach kampanii reklamowej warto unikać?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.