Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Performance marketing przyszłości – czy jesteś gotowy?

Performance jest hot. Każdy marketer „coś robi w performance”. Samo pojęcie „performance marketing” jest odmieniane przez marketerów i branżę przez wszystkie przypadki – tak jak równie kuszące „influencer marketing”, „big data”, „marketing automation”, „content marketing”... Jego znaczenie jednak mocno ewoluowało. Czy rzeczywiście realizujesz strategię performance’ową i działania performance marketingowe? I czy jesteś przygotowany na performance marketing przyszłości?

Performance marketing przyszłości – czy jesteś gotowy?

Czas czytania: ok. 6 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak ewoluował marketing efektywnościowy i jak należy go obecnie rozumieć,
  • jakie są szanse i wyzwania stojące przed marketingiem efektywnościowym,
  • jak będzie wyglądał performance marketing przyszłości.
Performance jest hot. Każdy marketer „coś robi w performance”. Samo pojęcie „performance marketing” jest odmieniane przez marketerów i branżę przez wszystkie przypadki – tak jak równie kuszące „influencer marketing”, „big data”, „marketing automation”, „content marketing”... Jego znaczenie jednak mocno ewoluowało. Czy rzeczywiście realizujesz strategię performance’ową i działania performance marketingowe? I czy jesteś przygotowany na performance marketing przyszłości?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.