Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Pierwsze kroki z reklamą na Facebooku, czyli po co Ci Menedżer firmy

Pamiętasz czasy, kiedy na Facebooku każdy fanpage mógł uzyskiwać organicznie ogromne zasięgi, docierać do niezliczonej liczby osób i promować nawet małe firmy w zaskakująco szybkim tempie? Tak, kiedyś liczyła się głównie kreatywność i pomysłowość admina. Dziś, choć to nadal ważne elementy, trzeba pamiętać również o strategii, analityce, kontekście, budżetach i znać techniczne możliwości oraz narzędzia Facebooka. A potem naprawdę się postarać, aby zaistnieć na tablicach klientów. Od czego zacząć tę przygodę?

Pierwsze kroki z reklamą na Facebooku, czyli po co Ci Menedżer firmy

Czas czytania: ok. 6 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak skonfigurować Menedżera firmy na Facebooku,
  • jak zarządzać rolami użytkowników,
  • jak dodać formę płatności do Konta reklamowego,
  • jak korzystać z panelu reklamowego – Menedżera reklam.
Pamiętasz czasy, kiedy na Facebooku każdy fanpage mógł uzyskiwać organicznie ogromne zasięgi, docierać do niezliczonej liczby osób i promować nawet małe firmy w zaskakująco szybkim tempie? Tak, kiedyś liczyła się głównie kreatywność i pomysłowość admina. Dziś, choć to nadal ważne elementy, trzeba pamiętać również o strategii, analityce, kontekście, budżetach i znać techniczne możliwości oraz narzędzia Facebooka. A potem naprawdę się postarać, aby zaistnieć na tablicach klientów. Od czego zacząć tę przygodę?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.