Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Projektowanie w e-mail marketingu skoncentrowane na konwersji. Część 1. Jak działa ludzki mózg?

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedne kreacje reklamowe są nadzwyczaj skuteczne, a drugie nie? Newsletter wysyłany stale w konkretnym dniu tygodnia potrafi mieć różne wskaźniki konwersji – czasami nawet dwu-, trzykrotnie wyższe w porównaniu z niemal identycznym newsletterem wysłanym tydzień wcześniej o tej samej porze. Jeśli zajmujesz się marketingiem, z pewnością te pytania nie są Ci obce.

Projektowanie w e-mail marketingu skoncentrowane na konwersji. Część 1. Jak działa ludzki mózg?

Czas czytania: ok. 6 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • w jaki sposób mózg podejmuje decyzje zakupowe,
  • jak możesz tę wiedzę wykorzystać w komunikacji e-mail marketingowej,
  • na których elementach projektowania komunikacji e-mail marketingowej się skupić, aby odnieść sukces.
Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedne kreacje reklamowe są nadzwyczaj skuteczne, a drugie nie? Newsletter wysyłany stale w konkretnym dniu tygodnia potrafi mieć różne wskaźniki konwersji – czasami nawet dwu-, trzykrotnie wyższe w porównaniu z niemal identycznym newsletterem wysłanym tydzień wcześniej o tej samej porze. Jeśli zajmujesz się marketingiem, z pewnością te pytania nie są Ci obce.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.