Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Reklama na Facebooku to nie rosyjska ruletka. Jak tworzyć skuteczne kreacje?

Ludzie nienawidzą reklam. Nienawidzą reklam, które ich denerwują i atakują z każdej strony. Jednak wszyscy lubimy dobre historie. A duża część z nas korzysta także z Facebooka. Wiedza o tym, że da się połączyć te elementy, funkcjonuje wśród marketerów nie od dziś, potwierdzają to także liczby. Niestety wciąż niewiele firm robi to dobrze.

Reklama na Facebooku to nie rosyjska ruletka. Jak tworzyć skuteczne kreacje?

Czas czytania: ok. 5 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak tworzyć skuteczne reklamy na Facebooka,
  • jak dobrać odpowiedni format do celu reklamy,
  • jak się wyróżnić i jak sprzedawać obrazem na Facebooku.
Ludzie nienawidzą reklam. Nienawidzą reklam, które ich denerwują i atakują z każdej strony. Jednak wszyscy lubimy dobre historie. A duża część z nas korzysta także z Facebooka. Wiedza o tym, że da się połączyć te elementy, funkcjonuje wśród marketerów nie od dziś, potwierdzają to także liczby. Niestety wciąż niewiele firm robi to dobrze.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.