Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Remarketing na Facebooku. Konfiguracja i strategie kampanii retargetingowych

Przeglądając Twoją stronę internetową, klienci bardzo często zdradzają swoje preferencje i potrzeby. Dzięki pikselowi Facebooka możliwe jest dotarcie do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę lub podjęły w niej określone działanie. Dzięki wykorzystaniu narzędzi Facebooka możesz dotrzeć również do osób, które weszły w interakcję z Twoją marką w tym serwisie. Wszystko to pozwala na zastosowanie różnych strategii i skuteczne przeprowadzenie klienta przez lejek sprzedaży.

Remarketing na Facebooku. Konfiguracja i strategie kampanii retargetingowych

Czas czytania: ok. 4 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • co to jest lejek sprzedaży i jak wykorzystać go w kampanii reklamowej na Facebooku,
  • jakie możliwości retargetingowe oferuje Facebook Ads,
  • jakie są najlepsze praktyki i strategie działań remarketingowych,
  • jak skonfigurować kampanię remarketingową krok po kroku.
Przeglądając Twoją stronę internetową, klienci bardzo często zdradzają swoje preferencje i potrzeby. Dzięki pikselowi Facebooka możliwe jest dotarcie do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę lub podjęły w niej określone działanie. Dzięki wykorzystaniu narzędzi Facebooka możesz dotrzeć również do osób, które weszły w interakcję z Twoją marką w tym serwisie. Wszystko to pozwala na zastosowanie różnych strategii i skuteczne przeprowadzenie klienta przez lejek sprzedaży.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.