Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Siła chatbotów – jak zbudować relację z klientem w komunikatorze tekstowym?

Chiński chatbot Emma zarabia w ciągu trzech miesięcy 7 mln dolarów. W ciągu dwóch miesięcy polski chatbot Milionerzy odebrał 22 mln wiadomości od użytkowników. Szwedzki koncern meblowy otworzył miejsce spotkań w Lublinie, które zarezerwujesz wyłącznie przez chatbota. Chatboty sprzedają, rezerwują, pozyskują potencjalnych klientów i dostarczają rozrywki. Czy aplikacja, która w imieniu marki rozmawia z użytkownikiem, ma szansę konkurować z tradycyjnymi sposobami pozyskiwania klientów? Jak skutecznie wykorzystać jej potencjał?

Siła chatbotów – jak zbudować relację z klientem w komunikatorze tekstowym?

Czas czytania: ok. 3 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • do czego mogą służyć chatboty i jak wykorzystać je w działaniach komunikacyjnych marki,
  • jakie są zalety chatbotów i czym charakteryzują się te, które osiągają najwyższe współczynniki konwersji,
  • gdzie szukać informacji o najczęściej zadawanych przez użytkowników pytaniach, żeby odpowiednio zaprojektować chatbota,
  • co wziąć pod uwagę w trakcie projektowania.
Chiński chatbot Emma zarabia w ciągu trzech miesięcy 7 mln dolarów. W ciągu dwóch miesięcy polski chatbot Milionerzy odebrał 22 mln wiadomości od użytkowników. Szwedzki koncern meblowy otworzył miejsce spotkań w Lublinie, które zarezerwujesz wyłącznie przez chatbota. Chatboty sprzedają, rezerwują, pozyskują potencjalnych klientów i dostarczają rozrywki. Czy aplikacja, która w imieniu marki rozmawia z użytkownikiem, ma szansę konkurować z tradycyjnymi sposobami pozyskiwania klientów? Jak skutecznie wykorzystać jej potencjał?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.