Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak skutecznie szukać właściwej grupy docelowej na Facebooku?

Co by się stało, gdybym Ci powiedział, że największą skuteczność w działaniach prowadzonych na Facebooku osiągniesz, kierując produkt do kobiet w wieku 24–34 lat, znajdujących się w Trójmieście, używających iPhone’a i zainteresowanych tym, co na swoim profilu prezentuje Maffashion? Tak, wiem. O swojej grupie docelowej nigdy nie myślałeś tak szczegółowo.

Jak skutecznie szukać właściwej grupy docelowej na Facebooku?

Czas czytania: ok. 6 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak określić własną grupę docelową na Facebooku,
  • jak wykorzystać Facebook Audience Insight do lepszego targetowania reklam,
  • jak sprawdzić, w jaki sposób swoje reklamy targetuje konkurencja,
  • jakie narzędzia pomogą Ci określić Twoją grupę docelową.
Co by się stało, gdybym Ci powiedział, że największą skuteczność w działaniach prowadzonych na Facebooku osiągniesz, kierując produkt do kobiet w wieku 24–34 lat, znajdujących się w Trójmieście, używających iPhone’a i zainteresowanych tym, co na swoim profilu prezentuje Maffashion? Tak, wiem. O swojej grupie docelowej nigdy nie myślałeś tak szczegółowo.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.