Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

W poszukiwaniu idealnego modelu atrybucji

Jak mierzyć efektywność wielokanałowych kampanii marketingowych? W jaki sposób zarządzać budżetami wzajemnie przeplatających się kanałów, aby zwiększać zyski, ale nie ryzykować zepsucia działającego mechanizmu? Jeśli w Twoim biznesie takie pytania pojawiają się coraz częściej, to znaczy, że najwyższy czas zmierzyć się z zagadnieniami modelowania atrybucji.

W poszukiwaniu idealnego modelu atrybucji

Czas czytania: ok. 6 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym jest atrybucja i modelowanie atrybucji,
  • jakie modele dostępne są w Google Analytics,
  • jaki jest idealny model atrybucji i czy musisz go szukać,
  • jak można szacować wartość pokrywających się źródeł ruchu.
Jak mierzyć efektywność wielokanałowych kampanii marketingowych? W jaki sposób zarządzać budżetami wzajemnie przeplatających się kanałów, aby zwiększać zyski, ale nie ryzykować zepsucia działającego mechanizmu? Jeśli w Twoim biznesie takie pytania pojawiają się coraz częściej, to znaczy, że najwyższy czas zmierzyć się z zagadnieniami modelowania atrybucji.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.