Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Zanim zaczniesz płacić, czyli optymalizacja kanału na YouTubie

Druga na świecie pod względem wielkości wyszukiwarka informacji w sieci to ogromne pole manewru dla każdego marketera. YouTube każdego dnia przyciąga miliony użytkowników, którzy w poszukiwaniu rozrywki, treści edukacyjnych czy informacyjnych mogą trafić także na komunikaty tworzone przez Twoją markę. Co zrobić, aby wyjść użytkownikom naprzeciw i stać się dla nich bardziej widocznym w gąszczu tych informacji?

Zanim zaczniesz płacić, czyli optymalizacja kanału na YouTubie

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego warto włączyć działania wideomarketingowe w strategię komunikacji marki,
  • jak skutecznie optymalizować kanał i filmy w serwisie YouTube,
  • w jaki sposób przekierować ruch z wideo na YouTubie na stronę WWW.
Druga na świecie pod względem wielkości wyszukiwarka informacji w sieci to ogromne pole manewru dla każdego marketera. YouTube każdego dnia przyciąga miliony użytkowników, którzy w poszukiwaniu rozrywki, treści edukacyjnych czy informacyjnych mogą trafić także na komunikaty tworzone przez Twoją markę. Co zrobić, aby wyjść użytkownikom naprzeciw i stać się dla nich bardziej widocznym w gąszczu tych informacji?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.