Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

10 rodzajów e-maili, które powinien wysyłać każdy sklep internetowy

E-mail marketing to niezrównany środek komunikacji, który pozwala skutecznie budować świadomość marki, autentyczne zaangażowanie odbiorców i jednocześnie sprzedaż niezbędną do prowadzenia biznesu. Mimo swojego szerokiego spektrum możliwości bywa on często sprowadzany do ograniczonej funkcji wysyłania e-maili handlowych przy okazji realizowanych promocji. Przesyłane niejednokrotnie wiadomości sprzedażowe stają się z czasem tendencyjne, przewidywalne i nieangażujące, co czyni je nieskutecznymi. Przedstawię Ci dziś nieco inną stronę e-mail marketingu. Oto 10 rodzajów wiadomości, które pozwolą Ci rozwinąć Twój e-sklep.

10 rodzajów e-maili, które powinien wysyłać każdy sklep internetowy

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak nawiązać więź z klientem za pomocą e-mail marketingu,
  • jak zachęcać klientów do pozostawienia opinii na temat sklepu i sprzedawanego produktu,
  • jak zwiększyć sprzedaż dzięki autoresponderom.
E-mail marketing to niezrównany środek komunikacji, który pozwala skutecznie budować świadomość marki, autentyczne zaangażowanie odbiorców i jednocześnie sprzedaż niezbędną do prowadzenia biznesu. Mimo swojego szerokiego spektrum możliwości bywa on często sprowadzany do ograniczonej funkcji wysyłania e-maili handlowych przy okazji realizowanych promocji. Przesyłane niejednokrotnie wiadomości sprzedażowe stają się z czasem tendencyjne, przewidywalne i nieangażujące, co czyni je nieskutecznymi. Przedstawię Ci dziś nieco inną stronę e-mail marketingu. Oto 10 rodzajów wiadomości, które pozwolą Ci rozwinąć Twój e-sklep.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.