Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

5 kroków do skutecznej promocji konsumenckiej w e-mailingach

Nagrody rzeczowe, kupony zniżkowe, darmowa dostawa… Każdy marketer zastanawia się, jak „złowić” klienta. Zanim zaczniemy rozmyślać nad bonusami w promocjach konsumenckich realizowanych w kampaniach e-mailingowych, musimy pomyśleć o czymś więcej. O elementach, które tworzą mechanizm promocji i skłonią klienta do wykonania pierwszego kroku, jakim jest otwarcie e-maila, i zachęcą do natychmiastowego działania. Jak stworzyć skuteczną promocję konsumencką z wykorzystaniem e-mail marketingu?

5 kroków do skutecznej promocji konsumenckiej w e-mailingach

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • co wpływa na skuteczność promocji konsumenckich w kampaniach e-mailingowych,
  • jak podtrzymać więź z klientem dzięki promocjom konsumenckim w e-mailingach,
  • jak przygotować mechanizm i jasny przekaz promocji konsumenckiej,
  • na co zwracać uwagę, tworząc e-mailingi reklamowe.
Nagrody rzeczowe, kupony zniżkowe, darmowa dostawa… Każdy marketer zastanawia się, jak „złowić” klienta. Zanim zaczniemy rozmyślać nad bonusami w promocjach konsumenckich realizowanych w kampaniach e-mailingowych, musimy pomyśleć o czymś więcej. O elementach, które tworzą mechanizm promocji i skłonią klienta do wykonania pierwszego kroku, jakim jest otwarcie e-maila, i zachęcą do natychmiastowego działania. Jak stworzyć skuteczną promocję konsumencką z wykorzystaniem e-mail marketingu?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.