Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

5 metod na dotarcie do generacji Z

Urodzeni po 1995 r. sukcesywnie wkraczają w dorosłość, stając się konsumentami dóbr i usług. Wygląda na to, że bardzo świadomymi, szczególnie z punktu widzenia sklepów internetowych, w których środowisku poruszają się swobodnie już od dziecka. Nazywane często hedonistycznym i egoistycznym pokolenie Z staje się właśnie cenną grupą docelową, do której docierać chcą zarówno duże, jak i mniejsze marki, reprezentowane przez... pokolenia X i Y.

5 metod na dotarcie do generacji Z

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • kim są członkowie pokolenia Z,
  • jakie są fakty i mity związane z przedstawicielami najmłodszego pokolenia konsumentów,
  • jak skutecznie docierać do nich z przekazem reklamowym,
  • czym jest model RTB i dlaczego jest taki ważny w przypadku pokolenia Z.
Urodzeni po 1995 r. sukcesywnie wkraczają w dorosłość, stając się konsumentami dóbr i usług. Wygląda na to, że bardzo świadomymi, szczególnie z punktu widzenia sklepów internetowych, w których środowisku poruszają się swobodnie już od dziecka. Nazywane często hedonistycznym i egoistycznym pokolenie Z staje się właśnie cenną grupą docelową, do której docierać chcą zarówno duże, jak i mniejsze marki, reprezentowane przez... pokolenia X i Y.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.