Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

5 sposobów na zwiększenie open rate kampanii

Wskaźnik otwarć (open rate) to najczęściej sprawdzany parametr przez e-mail marketerów. Analizując go, możesz dowiedzieć się jakie treści najbardziej interesują Twoich odbiorców, a które z nich giną w czeluściach skrzynki pocztowej.

5 sposobów na zwiększenie open rate kampanii

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak liczony jest open rate,
  • co zmniejsza wskaźnik open rate,
  • jak tego uniknąć.
Wskaźnik otwarć (open rate) to najczęściej sprawdzany parametr przez e-mail marketerów. Analizując go, możesz dowiedzieć się jakie treści najbardziej interesują Twoich odbiorców, a które z nich giną w czeluściach skrzynki pocztowej.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.