Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

5 sposobów na optymalizację wysyłki e-mail marketingowej

Co liczy się w biznesie? Skuteczność i efektywność. Dlatego tak ważne jest, aby optymalizować działania i na bieżąco dostosowywać je do wymagań rynku. W dobie rewolucji internetowej obserwujemy, jak handel rozkwita w sieci. Konkurencja jest ogromna, więc marketerzy szukają kolejnych dróg dotarcia do klienta. Jednym ze skutecznych sposobów na zaistnienie w świadomości odbiorcy jest kampania e-mail marketingowa. Jako że e-mail jest bardzo popularnym medium komunikacji, trzeba mocno się postarać, aby za jego pomocą się wyróżnić i najlepiej utrafić w wymagania klienta. W poniższym tekście opowiem, jak optymalizować wysyłki e-mail marketingowe w celu uzyskania najlepszych wyników.

5 sposobów na optymalizację wysyłki e-mail marketingowej

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak skutecznie budować bazę danych,
  • do czego wykorzystać testy,
  • co to jest content dynamiczny i jak go stosować,
  • jak wykorzystać analizę RFM,
  • jak analizować raporty i wyciągać wnioski.
Co liczy się w biznesie? Skuteczność i efektywność. Dlatego tak ważne jest, aby optymalizować działania i na bieżąco dostosowywać je do wymagań rynku. W dobie rewolucji internetowej obserwujemy, jak handel rozkwita w sieci. Konkurencja jest ogromna, więc marketerzy szukają kolejnych dróg dotarcia do klienta. Jednym ze skutecznych sposobów na zaistnienie w świadomości odbiorcy jest kampania e-mail marketingowa. Jako że e-mail jest bardzo popularnym medium komunikacji, trzeba mocno się postarać, aby za jego pomocą się wyróżnić i najlepiej utrafić w wymagania klienta. W poniższym tekście opowiem, jak optymalizować wysyłki e-mail marketingowe w celu uzyskania najlepszych wyników.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.