Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

5 sposobów na pierwszą sprzedaż w e-sklepie

Stworzenie sklepu internetowego to dzisiaj nie problem. Dzięki gotowym rozwiązaniom dostępnym na platformach SaaS często wystarczy do tego tak naprawdę kilka kliknięć. Załóżmy, że już Ci się udało postawić w sieci własny punkt sprzedaży. Masz już stronę sklepu, a nawet jego wersję mobilną. Ale po fazie początkowej ekscytacji pojawia się moment przerażenia: „co teraz?”. Sklep działa, produkty są, ale... zamówień brak. No właśnie. Czy przygotowując swój e-commerce’owy biznes, zaplanowałeś, jak pozyskasz pierwsze zamówienia? Dziś zdradzę Ci, jak to zrobić.

5 sposobów na pierwszą sprzedaż w e-sklepie

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak osiągnąć pierwszą sprzedaż w e-sklepie,
  • jak przyciągnąć ruch do nowego biznesu,
  • jak współpracować z influencerami,
  • jak wykorzystać social media na początku działalności w e-commerce,
  • jak optymalizować konwersję w sklepie internetowym.
Stworzenie sklepu internetowego to dzisiaj nie problem. Dzięki gotowym rozwiązaniom dostępnym na platformach SaaS często wystarczy do tego tak naprawdę kilka kliknięć. Załóżmy, że już Ci się udało postawić w sieci własny punkt sprzedaży. Masz już stronę sklepu, a nawet jego wersję mobilną. Ale po fazie początkowej ekscytacji pojawia się moment przerażenia: „co teraz?”. Sklep działa, produkty są, ale... zamówień brak. No właśnie. Czy przygotowując swój e-commerce’owy biznes, zaplanowałeś, jak pozyskasz pierwsze zamówienia? Dziś zdradzę Ci, jak to zrobić.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.