Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

5 sposobów na wykorzystanie CRM-a do zwiększenia sprzedaży w B2B

Gdy myślimy o zwiększeniu wyników sprzedaży, często zastanawiamy się nad tym, jak lepiej zaprezentować nasz produkt lub jak być bardziej przekonującym na spotkaniu z klientem. Zapominamy jednak o tym, że sprzedaż to często bardzo powtarzalne czynności i w związku z tym powinniśmy zastanowić się, jak je optymalizować w skali nie tylko jednego handlowca, ale całego zespołu. Poniżej przedstawiam pięć praktycznych wskazówek dotyczących ustalenia uniwersalnych zasad dla każdego handlowca w naszej firmie dzięki wykorzystaniu CRM-a.

5 sposobów na wykorzystanie CRM-a do zwiększenia sprzedaży w B2B

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie zbierać dane o klientach, by później móc je wykorzystać do segmentacji,
  • jak stopniowo optymalizować proces sprzedaży,
  • jak wyznaczać cele dla handlowców tak, by zwiększać ich efektywność,
  • kiedy zamykać sprzedaż w CRM-ie, aby nie utonąć w natłoku informacji.
Gdy myślimy o zwiększeniu wyników sprzedaży, często zastanawiamy się nad tym, jak lepiej zaprezentować nasz produkt lub jak być bardziej przekonującym na spotkaniu z klientem. Zapominamy jednak o tym, że sprzedaż to często bardzo powtarzalne czynności i w związku z tym powinniśmy zastanowić się, jak je optymalizować w skali nie tylko jednego handlowca, ale całego zespołu. Poniżej przedstawiam pięć praktycznych wskazówek dotyczących ustalenia uniwersalnych zasad dla każdego handlowca w naszej firmie dzięki wykorzystaniu CRM-a.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.