Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

5 zasad nowego media relations

Napoleon Bonaparte mawiał, że bardziej od trzech tysięcy bagnetów obawia się mocy trzech gazet. Piarowcy z dziennikarzami powinni współpracować i budować więzi oparte na partnerstwie, a także wzajemnych korzyściach. To ważne zwłaszcza w dobie intensywnych zmian zachodzących w przestrzeni medialnej. Pytanie tylko, jakie praktyki w relacjach z dziennikarzami rzeczywiście pomogą, a z których już czas zrezygnować.

5 zasad nowego media relations

Czas czytania: ok. 4 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • czego dziennikarze poszukują w materiałach prasowych,
  • co media społecznościowe zmieniają w dotychczasowej praktyce piarowców,
  • jak budować relacje z mediami, wykorzystując nowe kanały komunikacji,
  • jakie działania stosować, aby wzmocnić efekty media relations.
Napoleon Bonaparte mawiał, że bardziej od trzech tysięcy bagnetów obawia się mocy trzech gazet. Piarowcy z dziennikarzami powinni współpracować i budować więzi oparte na partnerstwie, a także wzajemnych korzyściach. To ważne zwłaszcza w dobie intensywnych zmian zachodzących w przestrzeni medialnej. Pytanie tylko, jakie praktyki w relacjach z dziennikarzami rzeczywiście pomogą, a z których już czas zrezygnować.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.