Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

7 kroków do zaplanowania idealnego miejsca promocji

Aranżacja przestrzeni handlowej jest procesem złożonym, często rozpoczynającym się na kilka tygodni, a nawet miesięcy przed planowaną akcją promocyjną. W przypadku stałych, powtarzających się promocji sezonowych (np. podczas świąt Bożego Narodzenia czy Wielkanocy) duże sieci handlowe uwzględniają takie działania już na etapie planowania rocznego. O co należy zadbać, aby wygląd miejsca przełożył się na sukces sprzedaży? Oto siedem kroków do tego, by zaplanować idealną przestrzeń zakupową, wspomagającą działania promocyjne.

7 kroków do zaplanowania idealnego miejsca promocji

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • w jaki sposób aranżacja sklepu wpływa na skuteczność promocji konsumenckich,
  • jak zaplanować miejsce sprzedaży na potrzeby promocji,
  • jak eksponować promowane produkty, by zachęcić do ich zakupu.
Aranżacja przestrzeni handlowej jest procesem złożonym, często rozpoczynającym się na kilka tygodni, a nawet miesięcy przed planowaną akcją promocyjną. W przypadku stałych, powtarzających się promocji sezonowych (np. podczas świąt Bożego Narodzenia czy Wielkanocy) duże sieci handlowe uwzględniają takie działania już na etapie planowania rocznego. O co należy zadbać, aby wygląd miejsca przełożył się na sukces sprzedaży? Oto siedem kroków do tego, by zaplanować idealną przestrzeń zakupową, wspomagającą działania promocyjne.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.