Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

7 mitów o marketingu SMS

Odeszły do lamusa. Ludzie nie lubią ich otrzymywać. Są już niemodne i nieskuteczne... Słyszeliście takie opinie o wiadomościach tekstowych stosowanych w marketingu? Cóż, pozostaje nam tylko powiedzieć, że każda z nich jest nieprawdziwa. Obalamy 7 mitów o marketingu SMS.

7 mitów o marketingu SMS

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego SMS-y ciągle z powodzeniem wykorzystywane są w marketingu,
  • jak sprawdzić skuteczność kampanii SMS-owej,
  • dlaczego większość osób chce otrzymywać wiadomości od swoich ulubionych marek,
  • ile kosztuje kampania z wykorzystaniem SMS-ów.
Odeszły do lamusa. Ludzie nie lubią ich otrzymywać. Są już niemodne i nieskuteczne... Słyszeliście takie opinie o wiadomościach tekstowych stosowanych w marketingu? Cóż, pozostaje nam tylko powiedzieć, że każda z nich jest nieprawdziwa. Obalamy 7 mitów o marketingu SMS.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.