Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak automatyzacja wspiera nowoczesny lead nurturing?

Prowadzenie działań lead nurturingowych staje się obecnie coraz większym wyzwaniem dla marketerów. Wynika to m.in. z rosnącego uodpornienia odbiorców na tradycyjne bodźce reklamowe, którymi zalewani są z każdej strony. Jakie narzędzia można wykorzystać, by dostosować lead nurturing do nowych trendów panujących wśród klientów?

Jak automatyzacja wspiera nowoczesny lead nurturing?

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym jest skuteczny lead nurturing,
  • jak wygląda spersonalizowana i zindywidualizowana komunikacja firmy z konsumentami oraz jakie przynosi ona korzyści,
  • czym jest lead scoring i jak wygląda przykładowy plan scoringowy,
  • jakie możliwości w zakresie lead nurturingu daje technologia marketing automation.
Prowadzenie działań lead nurturingowych staje się obecnie coraz większym wyzwaniem dla marketerów. Wynika to m.in. z rosnącego uodpornienia odbiorców na tradycyjne bodźce reklamowe, którymi zalewani są z każdej strony. Jakie narzędzia można wykorzystać, by dostosować lead nurturing do nowych trendów panujących wśród klientów?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.