Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

B2B to nie B2C

Komunikacja B2B niesie za sobą szereg specyficznych uwarunkowań, innych od tych klasycznych działań marketingowych B2C. Pozwolę sobie na podstawie lat doświadczeń podzielić się praktyczną wiedzą na temat tego, jak przygotowywać, prowadzić i badać komunikację B2B, a zwłaszcza uczynić ją skuteczną. Powiem również, jakich błędów nie popełniać w działaniach nakierowanych na naszych partnerów, kontrahentów, odbiorców biznesowych. Tym bardziej że gdy patrzę na rynek i przypadki, z którymi przychodzi mi pracować, widzę wyraźnie, jak wiele działań podejmowanych przez firmy okazuje się zbędnymi lub źle zaplanowanymi, a w efekcie niedającymi oczekiwanych efektów.

B2B to nie B2C

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego działania marketingowe B2B są specyficzne w swojej formie,
  • ile w marketingu B2B jest reklamy, a ile dobrej komunikacji wizerunkowej i public relations,
  • dlaczego stosowanie narzędzi, kanałów, metod B2C w komunikacji B2B nie działa,
  • jak odnieść sukces w komunikacji B2B.
Komunikacja B2B niesie za sobą szereg specyficznych uwarunkowań, innych od tych klasycznych działań marketingowych B2C. Pozwolę sobie na podstawie lat doświadczeń podzielić się praktyczną wiedzą na temat tego, jak przygotowywać, prowadzić i badać komunikację B2B, a zwłaszcza uczynić ją skuteczną. Powiem również, jakich błędów nie popełniać w działaniach nakierowanych na naszych partnerów, kontrahentów, odbiorców biznesowych. Tym bardziej że gdy patrzę na rynek i przypadki, z którymi przychodzi mi pracować, widzę wyraźnie, jak wiele działań podejmowanych przez firmy okazuje się zbędnymi lub źle zaplanowanymi, a w efekcie niedającymi oczekiwanych efektów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.