Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Czy biznes internetowy potrzebuje CRM-a?

Kupujący to nie wykresy w Google Analytics czy wiersze w Excelu. Jeśli możesz z nimi porozmawiać tak jak w sklepie stacjonarnym – zrób to. Dowiesz się więcej o ich potrzebach i stworzysz lepszą ofertę.

Czy biznes internetowy potrzebuje CRM-a?

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym jest social CRM,
  • co to jest marketing jeden do jeden,
  • czym jest CRM remarketing,
  • jakie dane możemy pozyskać z mediów społecznościowych,
  • jakie są różnice w relacjach z klientem dla biznesów off- i online’owych.
Kupujący to nie wykresy w Google Analytics czy wiersze w Excelu. Jeśli możesz z nimi porozmawiać tak jak w sklepie stacjonarnym – zrób to. Dowiesz się więcej o ich potrzebach i stworzysz lepszą ofertę.
  • AleksandraMore7

    jeśli chodzi o kwestię, czy dana firma potrzebuje systemu CRM, zapraszam do przeczytania artykułu edukacyjnego, który jest dostępny na stronie http://www.crm7.pl :) Oczywiście to nie jedyny tekst o systemach crm i znajdą Państwo tam wiele cennych informacji :)

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.