Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Content marketing w służbie SEO

Marketing treści to strategia, która niemal z dnia na dzień zyskuje na popularności. Przedstawiany jest jako alternatywa dla standardowych form reklamy w internecie. Cenimy go za skuteczniejsze dotarcie do wybranej grupy docelowej, a co za tym idzie – wyższą konwersję i niższe koszty promocji. Szczególne sukcesy świętuje w branży SEO, jako bezpieczna i trwała forma poprawy widoczności oraz zasięgu organicznego stron internetowych.

Content marketing w służbie SEO

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym jest content marketing,
  • kiedy warto wprowadzić tego rodzaju działania do swojej strategii SEO,
  • czy taka forma promocji sprawdzi się w każdej branży,
  • jak zmaksymalizować korzyści płynące z marketingu treści,
  • jak efektywnie planować i mierzyć działania content marketingowe.
Marketing treści to strategia, która niemal z dnia na dzień zyskuje na popularności. Przedstawiany jest jako alternatywa dla standardowych form reklamy w internecie. Cenimy go za skuteczniejsze dotarcie do wybranej grupy docelowej, a co za tym idzie – wyższą konwersję i niższe koszty promocji. Szczególne sukcesy świętuje w branży SEO, jako bezpieczna i trwała forma poprawy widoczności oraz zasięgu organicznego stron internetowych.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.