Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Czekolada jako idealny upominek biznesowy

Czekolada to idealny produkt reklamowy. Stwierdzenie to jest z pewnością prawdziwe, choćby z racji upodobań smakowych prawie każdego z nas. Czekoladę lubią niemalże wszyscy niezależnie od płci, wieku, statusu materialnego. Stanowi ona idealny upominek w sytuacjach, w których nie znamy zamiłowań obdarowywanej osoby i w których obowiązuje zasada, że wręczany prezent powinien być elegancki, uniwersalny i jednocześnie niezobowiązujący.

Czekolada jako idealny upominek biznesowy

Czekoladowy upominek będzie zawsze rodzajem prezentu „na miejscu” – ręcznie robione czekolady i zestawy najlepszych pralinek, pyszne czekoladowe przekąski, czekoladowe fondue czy czekolada do picia na patyku w połączeniu z wyjątkowymi winami, starannie wyselekcjonowanymi gatunkami najwyższej jakości kawy czy herbaty, uzupełnione np. porcelaną, tworzą zestawy, które ucieszą i na długo pozostaną w pamięci obdarowanej osoby.

Historia marki Chocolissimo związana jest z podróżami, odkrywaniem tradycji dotyczących produkcji czekolady oraz eksperymentowania ze smakiem i łączeniem składników. Czekoladowe rarytasy zostały stworzone przez ludzi z pasją, podróżników, których zamiłowanie do czekolady przekłada się na efekt końcowy, a ich wyczucie smaku – w każdym tego słowa znaczeniu – na idealną kompozycję całości czekoladowego dzieła. Są mistrzami w doborze i połączeniu czekoladowego wnętrza z zewnętrzną oprawą upominku.

Najwięksi na świecie czekoladnicy bez trudu przekraczają granicę dzielącą rzemiosło artystyczne od prawdziwej sztuki. Ich arcydzieła zachwycają nie tylko smakiem, ale i wyrafinowaną finezją szczegółów. Wyroby czekoladowe to sztuka, czekoladowe arcydzieła wystawiane są w największych muzeach. Dieter Roth, Janine Antoni czy Warren Laine urzekają zarówno obrazami czy płaskorzeźbami, jak i posągami z czekolady. Wykorzystują przy tym możliwości, jakie daje im to „tworzywo” w swoich najróżniejszych wcieleniach – od płynnej, aksamitnej masy do stałej, sztywnej czekolady znanej nam z tabliczek. Tworząc swoje kompozycje, przekraczają granice i łączą świat sztuki z fascynującym światem czekolady.

Indywidualizm, niepowtarzalność, najwyższa jakość i wychodzenie poza standardy sklepowych półek – taka filozofia przyświeca również Chocolissimo od początku istnienia firmy. Od lat kreujemy unikalne kolekcje zawierające tylko najlepsze i najciekawsze produkty, w których dbałość o szczegóły została rozciągnięta do granic możliwości, a efekt końcowy tworzy perfekcyjną treść podaną w doskonałej formie. Starannie dobrane kolekcje najlepszych czekoladowych produktów, wyjątkowe opakowania i niezapomniane doznania w kontakcie z produktem powodują, że wyznaczamy kierunki rozwoju rynku słodyczy reklamowych i potrafimy zaskakiwać pomysłami na niecodzienne wykorzystanie czekolady.

Czekolada jest doskonałym produktem reklamowym jeszcze z jednego względu – pozwala stworzyć upominek naprawdę niepowtarzalny: swoją własną tabliczkę czekolady. Zaprojektować jej kształt, samodzielnie wybrać smak, wyjątkowe dodatki oraz sporządzić spersonalizowane opakowanie. Odbiorca takiego upominku poczuje się wyróżniony i doceniony, a personalizacja stanowi swego rodzaju podpis świadczący o naszym zaangażowaniu w przygotowanie prezentu. Czekoladki i produkty Chocolissimo wyśmienicie sprawdzają się jako propozycja eleganckich i dopasowanych do oczekiwań klientów upominków firmowych – skomponowane tylko z najlepszych i wyjątkowych produktów wykonanych na określoną okazję, wydarzenie czy specjalną okoliczność. Doświadczony zespół grafików zaprojektuje indywidualne opakowanie, dopasowane do czekoladowego kształtu, tworząc niestandardowy i wyjątkowy czekoladowy upominek. Gorąca czekolada do picia spakowana w indywidualne opakowanie czy wiadomość biznesowa stworzona z czekolady – to niewątpliwie niecodzienna i idealna forma produktu reklamowego, który zaskoczy, pozostawi pozytywne wrażenie i co najistotniejsze – w krótszym lub dłuższym czasie odzwierciedli efekt trafnego doboru produktu reklamowego.

Zapraszamy na chocolissimo.pl.


Artykuł promocyjny

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 3/2014

Kup ten numer

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.