Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Czy warto przyznać się do błędu, czyli o komunikacji w marketingu 3.0

Żadna ze stref działalności przedsiębiorstwa nie jest tak silnie związana z konsumentem jak marketing. Era marketingu 3.0 to czas, kiedy praktyki marketingowe w znacznym stopniu są kształtowane przez zmiany zachodzące w zachowaniach nabywców. Zatem komunikacja powinna być oparta na współpracy z konsumentem. Współpracy, której efektem jest wspólne, ciągłe tworzenie wartościowej marki. Czy to proste? Nie – to bardzo trudne. Komunikacja opiera się na dialogu, a dialog to nic innego jak rozmowa. Trzeba rozmawiać też o błędach, co – również w biznesie – nigdy nie jest proste.

Czy warto przyznać się do błędu, czyli o komunikacji w marketingu 3.0

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • na czym polega koncepcja marketingu 3.0,
  • na czym opiera się komunikacja w marketingu 3.0,
  • dlaczego przyznanie się do błędu nie jest błędem.
Żadna ze stref działalności przedsiębiorstwa nie jest tak silnie związana z konsumentem jak marketing. Era marketingu 3.0 to czas, kiedy praktyki marketingowe w znacznym stopniu są kształtowane przez zmiany zachodzące w zachowaniach nabywców. Zatem komunikacja powinna być oparta na współpracy z konsumentem. Współpracy, której efektem jest wspólne, ciągłe tworzenie wartościowej marki. Czy to proste? Nie – to bardzo trudne. Komunikacja opiera się na dialogu, a dialog to nic innego jak rozmowa. Trzeba rozmawiać też o błędach, co – również w biznesie – nigdy nie jest proste.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.