Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Czym jest onboarding potencjalnego klienta i jak go wdrożyć w swoim biznesie?

Pozyskanie nowego klienta jest o wiele bardziej czasochłonne i kosztowne niż utrzymanie posiadanego. W dodatku często nowy użytkownik jest od początku nieaktywny, bo tylko zarejestrował się w serwisie i nie wykonał pożądanych przez marketerów akcji. A to właśnie początkowy okres, tuż po rejestracji jest tym, w którym użytkownik jest najbardziej zaangażowany w komunikację. Dlatego powinieneś to jak najlepiej wykorzystać przygotowując tzw. proces onboardingu użytkownika, który podtrzyma początkowe zaangażowanie oraz ułatwi osiągnięcie Twojego głównego celu biznesowego.

Czym jest onboarding potencjalnego klienta i jak go wdrożyć w swoim biznesie?

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym jest onboarding użytkownika,
  • o czym pamiętać wdrażając proces onboardingu,
  • jakie kanały komunikacji wykorzystać przy onboardingu.
Pozyskanie nowego klienta jest o wiele bardziej czasochłonne i kosztowne niż utrzymanie posiadanego. W dodatku często nowy użytkownik jest od początku nieaktywny, bo tylko zarejestrował się w serwisie i nie wykonał pożądanych przez marketerów akcji. A to właśnie początkowy okres, tuż po rejestracji jest tym, w którym użytkownik jest najbardziej zaangażowany w komunikację. Dlatego powinieneś to jak najlepiej wykorzystać przygotowując tzw. proces onboardingu użytkownika, który podtrzyma początkowe zaangażowanie oraz ułatwi osiągnięcie Twojego głównego celu biznesowego.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.