Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Design Thinking w komunikacji

Od pewnego czasu coraz głośniej słychać o Design Thinking. To określenie pojawia się przy okazji tematów wielu branż i dziedzin życia. Słychać głosy, że jest to tylko górnolotne hasło, którym można „sprzedać” koncept, czy szkolenie. Czy rzeczywiście?

Design Thinking w komunikacji

Czas czytania: ok. 4 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • czym jest Design Thinking,
  • jak wykorzystać Design Thinking przy tworzeniu komunikacji.
Od pewnego czasu coraz głośniej słychać o Design Thinking. To określenie pojawia się przy okazji tematów wielu branż i dziedzin życia. Słychać głosy, że jest to tylko górnolotne hasło, którym można „sprzedać” koncept, czy szkolenie. Czy rzeczywiście?
  • Bardzo dobrze, że się czytało! Dzięki! :)

  • świetny artykuł! Kreatywność w biznesie to podstawa !

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.