Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Dobre relacje to dobre transakcje, czyli B2B 4 U

Marketingiem zajmuję się od kilku dobrych lat. Ponieważ regularnie pojawiam się na eventach branżowych i kieruję działaniami w social media w kilku kanałach, chciałbym podzielić się z Wami moimi radami dotyczącymi nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami z punktu widzenia osoby odpowiedzialnej za marketing, a nie za sprzedaż.

Dobre relacje to dobre transakcje, czyli B2B 4 U

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak budować wizerunek eksperta na imprezach branżowych,
  • jak dzięki social media i monitoringowi budować relacje,
  • jak współpracować z innymi firmami podczas targów i konferencji.
Marketingiem zajmuję się od kilku dobrych lat. Ponieważ regularnie pojawiam się na eventach branżowych i kieruję działaniami w social media w kilku kanałach, chciałbym podzielić się z Wami moimi radami dotyczącymi nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami z punktu widzenia osoby odpowiedzialnej za marketing, a nie za sprzedaż.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.