Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

E-commerce na rynkach zagranicznych – to nie takie trudne

W sytuacji, kiedy polski e-commerce rośnie w siłę, nastrój konsumenta jest odwrotnie proporcjonalny do nastroju polskiego przedsiębiorcy. Kiedy temu pierwszemu zwiększa się liczba możliwości, ten drugi zaczyna zastanawiać się, jak pogodzić topniejące marże z kurczącym się rynkiem i coraz wybredniejszymi konsumentami. Dywersyfikacja rynków zbytu to kolejny naturalny krok w kierunku rozwoju sklepu internetowego.

E-commerce na rynkach zagranicznych – to nie takie trudne

Czas czytania: ok. 17 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego 2014 rok to dobry moment na rozpoczęcie działalności e-sklepu za granicą,
  • jakie kroki należy podjąć, chcąc uruchomić sklep internetowy za granicą,
  • jak zminimalizować początkowe koszty przy wchodzeniu na nowy rynek.
W sytuacji, kiedy polski e-commerce rośnie w siłę, nastrój konsumenta jest odwrotnie proporcjonalny do nastroju polskiego przedsiębiorcy. Kiedy temu pierwszemu zwiększa się liczba możliwości, ten drugi zaczyna zastanawiać się, jak pogodzić topniejące marże z kurczącym się rynkiem i coraz wybredniejszymi konsumentami. Dywersyfikacja rynków zbytu to kolejny naturalny krok w kierunku rozwoju sklepu internetowego.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.