Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

E-mail jako wspólny mianownik w omnichannelu

Czytając wcześniejsze artykuły z bieżącego numeru „Marketera+”, poznałeś założenia i tajniki skutecznego omnichannelu. Teraz chciałem się z Tobą podzielić moimi przemyśleniami odnośnie tego, jak skutecznie wykorzystać narzędzia, którymi zapewne dysponujesz, aby zbudować wokół Twojego odbiorcy spójny system komunikacji. Nie będę wymyślał koła od nowa. Zamiast tego pokażę zastosowania narzędzi, z których zapewne korzystasz, w nowej, świeższej odsłonie. Pozwoli Ci ona na pewną automatyzację komunikacji oraz poprawę doświadczeń Twoich odbiorców. Jako że od lat zajmuję się e-mail marketingiem, wybacz mi, że w centrum ekosystemu umieszczę właśnie ten kanał komunikacji, który z jednej strony może być agregatem danych o odbiorcach, a z drugiej sprawia, że adres e-mail staje się elektronicznym ID konsumenta – nie tylko w świecie wirtualnym, ale także realnym.

E-mail jako wspólny mianownik w omnichannelu

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak w łatwy sposób zbierać adresy e-mail w realnym świecie,
  • jak wykorzystać Google Analytics do automatyzowania komunikacji e-mail marketingowej,
  • jak integrować ze sobą social media, kampanie display, e-mail marketing i inne kanały dotarcia do odbiorców.
Czytając wcześniejsze artykuły z bieżącego numeru „Marketera+”, poznałeś założenia i tajniki skutecznego omnichannelu. Teraz chciałem się z Tobą podzielić moimi przemyśleniami odnośnie tego, jak skutecznie wykorzystać narzędzia, którymi zapewne dysponujesz, aby zbudować wokół Twojego odbiorcy spójny system komunikacji. Nie będę wymyślał koła od nowa. Zamiast tego pokażę zastosowania narzędzi, z których zapewne korzystasz, w nowej, świeższej odsłonie. Pozwoli Ci ona na pewną automatyzację komunikacji oraz poprawę doświadczeń Twoich odbiorców. Jako że od lat zajmuję się e-mail marketingiem, wybacz mi, że w centrum ekosystemu umieszczę właśnie ten kanał komunikacji, który z jednej strony może być agregatem danych o odbiorcach, a z drugiej sprawia, że adres e-mail staje się elektronicznym ID konsumenta – nie tylko w świecie wirtualnym, ale także realnym.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.