Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

E-mail marketing w B2B i B2C jakie są różnice

E-mail marketing to potężne narzędzie, które często okazuje się skuteczniejsze od innych form promocji online. Dla osiągnięcia maksymalnego potencjału powinno być skierowane do odpowiedniej grupy docelowej. Rozróżniamy dwa modele komunikacji: B2C i B2B – pierwszy nastawiony na klientów, którzy są osobami prywatnymi, drugi to model biznesowy niezbędny do komunikacji pomiędzy firmami. Każdy z nich wymaga przyjęcia odrębnego podejścia, o którym będzie mowa w poniższym artykule.

E-mail marketing w B2B i B2C jakie są różnice

Czas czytania: ok. 5 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym jest B2C i B2B,
  • jakie są różnice między B2C a B2B w e-mail marketingu.
E-mail marketing to potężne narzędzie, które często okazuje się skuteczniejsze od innych form promocji online. Dla osiągnięcia maksymalnego potencjału powinno być skierowane do odpowiedniej grupy docelowej. Rozróżniamy dwa modele komunikacji: B2C i B2B – pierwszy nastawiony na klientów, którzy są osobami prywatnymi, drugi to model biznesowy niezbędny do komunikacji pomiędzy firmami. Każdy z nich wymaga przyjęcia odrębnego podejścia, o którym będzie mowa w poniższym artykule.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.