Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

E-merchandising – na czym oprócz sprzedaży może zarabiać sklep internetowy?

Termin „merchandising” coraz częściej pojawia się w kontekście działań e-commerce. Wiele osób utożsamia go jednak głównie z punktem widzenia właściciela e-sklepu, czyli z użytecznością, doświadczeniem zakupowym i zwiększaniem konwersji. Rosnący rynek e-commerce, konkurencja i profesjonalizacja działań sklepów powoduje, że wśród producentów i właścicieli marek zaczyna się także walka o monetyzację przestrzeni e-sklepów.

E-merchandising – na czym oprócz sprzedaży może zarabiać sklep internetowy?

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym jest e-merchandising handlowy, a czym producenta,
  • za co producenci i właściciele marek będą skłonni płacić sklepom,
  • jakie są doświadczenia e-merchandisingu producenta w polskim e-commerce.
Termin „merchandising” coraz częściej pojawia się w kontekście działań e-commerce. Wiele osób utożsamia go jednak głównie z punktem widzenia właściciela e-sklepu, czyli z użytecznością, doświadczeniem zakupowym i zwiększaniem konwersji. Rosnący rynek e-commerce, konkurencja i profesjonalizacja działań sklepów powoduje, że wśród producentów i właścicieli marek zaczyna się także walka o monetyzację przestrzeni e-sklepów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.