Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

Efektywna dystrybucja wideo w sieci

Wideo jest obecnie coraz bardziej liczącym się narzędziem marketingowym. Dobry film, wzbudzający emocje i poruszający wyobraźnię, zdecydowanie bardziej oddziałuje na człowieka niż słowa czy statyczne obrazy. Marki już to wiedzą, dlatego starają się coraz częściej docierać ze swoim komunikatem do odbiorcy za pomocą treści wideo. Niestety wydanie pieniędzy na zrobienie filmiku (niezależnie od formy) nie zbuduje zasięgu i zaangażowania. W tych procesach ważna jest nie tylko atrakcyjna treść, ale przede wszystkim dystrybucja. Bardzo precyzyjna.

Efektywna dystrybucja wideo w sieci

Czas czytania: ok. 11 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • z jakich formatów wideo warto korzystać,
  • jakie rozwiązania brać pod uwagę przy dystrybucji wideo,
  • na co zwrócić uwagę podczas tworzenia wideoekosystemu.
Wideo jest obecnie coraz bardziej liczącym się narzędziem marketingowym. Dobry film, wzbudzający emocje i poruszający wyobraźnię, zdecydowanie bardziej oddziałuje na człowieka niż słowa czy statyczne obrazy. Marki już to wiedzą, dlatego starają się coraz częściej docierać ze swoim komunikatem do odbiorcy za pomocą treści wideo. Niestety wydanie pieniędzy na zrobienie filmiku (niezależnie od formy) nie zbuduje zasięgu i zaangażowania. W tych procesach ważna jest nie tylko atrakcyjna treść, ale przede wszystkim dystrybucja. Bardzo precyzyjna.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.