Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Efektywna dystrybucja wideo w sieci

Andrzej Gruszka Andrzej Gruszka , Mind Progress Group
Data dodania: 16.11.2015 | wideo w internecie wideomarketing

Fot.: fotolia.com

Wideo jest obecnie coraz bardziej liczącym się narzędziem marketingowym. Dobry film, wzbudzający emocje i poruszający wyobraźnię, zdecydowanie bardziej oddziałuje na człowieka niż słowa czy statyczne obrazy. Marki już to wiedzą, dlatego starają się coraz częściej docierać ze swoim komunikatem do odbiorcy za pomocą treści wideo. Niestety wydanie pieniędzy na zrobienie filmiku (niezależnie od formy) nie zbuduje zasięgu i zaangażowania. W tych procesach ważna jest nie tylko atrakcyjna treść, ale przede wszystkim dystrybucja. Bardzo precyzyjna.

z artykułu dowiesz sie
  • z jakich formatów wideo warto korzystać,
  • jakie rozwiązania brać pod uwagę przy dystrybucji wideo,
  • na co zwrócić uwagę podczas tworzenia wideoekosystemu.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+ w wersji plus lub elektronicznej.

Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.

Jeszcze nie prenumerujesz magazynu Marketer+?
Zamów prenumeratę z prezentami
i korzystaj z nieograniczonego dostępu do eksperckiej wiedzy.

Zamawiam prenumeratę

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 4/2015

kup to wydanie

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły